پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد مسئولان فدراسیون فوتبال برای حضورش در کادر فنی تیم ملی با او صحبتی انجام نداده‌اند.

یحیی گل‌محمدی پس از بازی دوستانه پرسپولیس و نفت تهران گفت: این یک دیدار تدارکاتی برای بیشتر شدن آمادگی ما بود تا در بازی‌های بعد بتوانیم به خوبی به میدان برویم. هر 2 تیم فرصت‌های خوبی داشتند و می‌خواستند در آمادگی قرار داشته باشند و به شرایط بازی نزدیک‌تر شوند. در این دیدار نتیجه برای ما مهم نبود، هرچند بازی خوبی انجام دادیم و پیش از بازی استقلال محک خوبی خوردیم که از این بابت از باشگاه پرسپولیس ممنونم.

وی ادامه داد: برای بازی با استقلال وقت زیاد است و درست نیست از الان در مورد آن بازی صحبت کنیم اما با توجه به اینکه سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا کم شده بازی‌ها حساس‌تر شده است و باید بدون اشتباه به میدان برویم.

سرمربی نفت تهران تصریح کرد: تعطیلی لیگ برای ما بسیار مشکل بود اما در مقابل استقلال در این مدت چند بازی انجام داده است که این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. ما هم در این مدت با انجام بازی‌های دوستانه سعی کردیم از شرایط مسابقه دور نشویم.

وی درباره درگیری فیزیکی 2 بازیکن پرسپولیس در این بازی اظهار داشت: من در این خصوص صحبتی نمی‌کنم و نظری ندارم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا برای حضورش در تیم ملی به عنوان دستیار کی‌روش با او صحبتی شده است، تاکید کرد: در این خصوص صحبتی با من نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)