حواشي فرودگاهي از بازگشت پرسپوليس به ايران

مرجع خبری پرسپولیس: گذرنامه مدافع پرسپوليس در بازگشت اين تيم به تهران گم شد.

 

با بازگشت كاروان پرسپوليس از عربستان پس ازشكست مقابل الاتحاد، گذرنامه عليرضا محمد، مدافع اين تيم گم شد تا كاروان پرسپوليس براي حل اين مشكل دقايقي در فرودگاه معطل شوند كه با پيگيري‌هاي مسئولان، اين موضوع برطرف شد.

 

*زماني كه حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس قصد خروج از فرودگاه مهرآباد را داشت، عده‌اي به سمت وي رفته و در خصوص اتفاقات فرودگاه جده و دلايل كسب نتيجه ضعيف سرخ‌پوشان مقابل الاتحاد از سرپرست باشگاه سؤالاتي را پرسيدند.

*پرسپوليسي‌ها به محض ورود به فرودگاه، روزنامه‌هاي روز را تهيه و مطالعه كردند.

*كاروان پرسپوليس از طريق ترمينال شماره يك فرودگاه مهرآباد به تهران بازگشت و به غير از سرخ‌پوشان مسافر ديگري در اين ترمينال حضور نداشت.

*بازيكنان پرسپوليس هنگام ورود به قدري آشفته و خسته بودند كه با ديدن خبرنگاراني كه قصد مصاحبه با آنها را داشتند، ترجيح مي‌دادند با فرار از دست آنها از اين كار ممانعت كنند.

*علي دايي، سرمربي پرسپوليس هنگام ترك فرودگاه، بازيكنان تيمش را جمع كرده و با آنها گفت‌و‌گويي خصوصي را انجام داد كه پس از صحبت‌‌هاي دايي، پرسپوليسي‌ها فرودگاه را ترك كردند.

كاروان تيم فوتبال پرسپوليس كه با پروازي مستقيم از جده عربستان راهي كشورمان شده بود، ساعت 18 پنجشنبه شب از طريق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)