پرسپولیس نیوز : وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این وزارتخانه در تصمیمات هیات مدیره پرسپولیس و استقلال دخالت نمی کند، گفت: محمد رویانیان اصرار بر استعفا از مدیرعاملی پرسپولیس را داشت و هیات مدیره نیز با این درخواست موافقت کرد.

محمودگودرزی روز شنبه درحاشیه مراسم معارفه وتودیع مدیران جدید و قبلی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افزود: تصمیمات باشگاه پرسپولیس از سوی هیات مدیره بر اساس موازین قانونی گرفته می شود و ما هم به تصمیات آنها احترام می گذاریم.

 

وی افزود: هواداران دو تیم پرطرفدار استقلال پرسپولیس نگران نباشند، سرخابی‌ها با قوت به کار خود ادامه می‌دهند ولی ماندن یا رفتن مدیران اجبار نیست، عدم حضور آن‌ها در مدیریت دست خودشان است.

 

وی ادامه داد: وزارت ورزش با کمبود بودجه رو به رو است. مشکلات مالی به قوت خود باقی است، امیدواریم با مساعدت مجلس و پیش‌بینی بودجه سال 93، مشکلات را مرتفع کنیم.

وی در پاسخ به سووالی مبنی بر ماندن پروین به عنوان مدیر عامل این باشگاه ،گفت:وزارت ورزش و جوانان در حیطه اختیارات هیات مدیره ها دخالت نمی کند و تصمیم هیات مدیره قابل اجرا است .

محمد رویانیان روز سه شنبه گذشته از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد و علی پروین به جای وی به عنوان سرپرست موقت منصوب شد.

 

پس از استعفای رویانیان گودرزی اعلام کرده بود فعلا مسائل مهم تری وجود دارد و فرصت اظهار نظر درباره این اتفاق ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)