مرجع خبری پرسپولیس : گپی کوتاه با سه پرسپولیسی در ادامه مطلب

حقیقی: هیچ مشکلی با معمارزاده ندارم// هرتصمیمی که کادر فنی بگیرد اجرا می کنم

رضایی: تمام امید پرسپولیس به هواداران است// انتظارات از پرسپولیس زیاد است

پروین: پرسپولیس امسال مدعی اصلی قهرمانی است

حقیقی: هیچ مشکلی با معمارزاده ندارم// هرتصمیمی که کادر فنی بگیرد اجرا می کنم

دروازه بان تیم پرسپولیس با اشاره به روابط صمیمانه با میثاق معمارزاده دیگر دروازه بان این تیم گفت: هیچ مشکلی با معمارزاده ندارم

علیرضا حقیقی روز سه شنبه خاطرنشان کرد: معمارزاده هم گلر پرسپولیس است و هیچ مشکلی با او در تمرینات تیمی ندارم ضمن آن که روابط خوبی نیز با هم داریم.
وی ادامه داد: درست است که برای انجام مسابقه با یکدیگر رقابت داریم اما این مساله باعث نمی شود تا مشکلی برایمان بوجود آید ضمن آن که با معمارزاده یک رقابت سالم در پرسپولیس دارم.
وی افزود: تمرینات عابدزاده باعث شده تا آمادگی امروز روز به روز بهتر شود و اکنون برای انجام هر مسابقه از شرایط مطلوبی برخوردار هستم و می توانم به همراه سایر بازیکنان در برابر حریفان به میدان بروم.
دروازه بان تیم پرسپولیس گفت: تمرینات را به طور مستمر انجام می دهم و سعی می کنم تا بتوانم نظر کادر فنی برای رفتن به میدان را جلب کنم تا مهره موثری برای پرسپولیس باشم.
حقیقی با تاکید بر این مطلب عنوان کرد: تمام تلاشم را برای حضور در مسابقات انجام می دهم اما تصمیم نهایی را کادر فنی و سر مربی تیم خواهد گرفت و من هم تصمیم آن ها را اجرا می کنم

رضایی: تمام امید پرسپولیس به هواداران است// انتظارات از پرسپولیس زیاد است

مدافع تیم پرسپولیس درخصوص بازی این تیم با استقلال اهواز در هفته دوم رقابت های لیگ برتر بدون حضور هواداران گفت: تمام امید پرسپولیس به هواداران است

شیث رضایی روز سه شنبه خاطرنشان کرد: بازی سختی را در این هفته مقابل استقلال اهواز در پیش داریم ضمن آنکه هواداران هم در ورزشگاه حضور ندارند.
وی ادامه داد: تمام امید پرسپولیس به هوادارانش است و آنان پشتوانه بازیکنان و سایر عوامل تیم هستند و عدم حضور آنان در ورزشگاه کار ما را در دیدار با استقلال اهواز دشوار می سازد.
وی افزود: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با پیروزی مقابل استقلال اهواز بتوانیم هواداران را خشنود کرده و روند خوب تیمی پرسپولیس را در لیگ نهم ادامه دهیم.
رضایی گفت: در بازی با استقلال اهواز به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم و همه تمرینات هم به صورت فشرده انجام می شود تا بازیکنان به شرایط مطلوب برای مسابقه دست یابند.
مدافع پرسپولیس با تاکید بر این مطلب عنوان کرد: انتظارات از پرسپولیس زیاد است و به همین دلیل نیز می خواهیم با به دست آوردن پیروزی های متوالی هواداران را به کسب سهمیه آسیا و عنوان قهرمانی امیدوار کنیم.
وی در پایان با اشاره به بازی با مس اظهار داشت: بازی خوبی در مقابل این تیم انجام دادیم و در اولین بازی نتیجه قابل قبولی را کسب کردیم و در ادامه هم باید بهتر از این ها عمل کنیم

پروین: پرسپولیس امسال مدعی اصلی قهرمانی است

هافبک تیم پرسپولیس با اشاره به روند رو به رشد این تیم گفت: پرسپولیس امسال مدعی اصلی قهرمانی است

محمد پروین روز سه شنبه خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم همین روند را در لیگ برتر ادامه دهیم به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در لیگ معرفی خواهیم شد.
وی ادامه داد: برخلاف کسانی که اعتقاد دارند پرسپولیس در این فصل دچار برخی نقصان ها شده، اعتقاد دارم چنین چیزی صحت ندارد و این تیم در لیگ نهم می تواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
وی افزود: با گذشت زمان شرایط تیم بهتر می شود و بازیکنان بازی به بازی هماهنگ تر عمل می کنند و این مساله باعث پیشرفت پرسپولیس در دیدار با حریفان می شود.
پروین با اشاره به این مطلب گفت: با توجه به انجام تمرینات و روند تاکتیک های تیمی من نیز شرایط خوبی را دارم و در روزهای آینده به آمادگی مطلوب می رسم.
هافبک تیم پرسپولیس عنوان کرد: برای بازی در مقابل استقلال اهواز آماده هستم اما از این تیم شناخت کافی ندارم ولی بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی به میدان خواهند رفت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)