پرسپولیس نیوز : نوجوانان ۲ مدرسه فوتبال میهمانان ویژه تمرین امروز پرسپولیس بودند.

تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 17:30 پشت درهای بسته ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در این تمرین همه بازیکنان پرسپولیس حضور داشتند.

* علی دایی با تاخیر در تمرین سرخپوشان حضور پیدا کرد.

* نوجوانان 2 مدرسه فوتبال خود را به درفشی‌فر رسانده بودند. 2 اتوبوس از باشگاه سرخپوشان اراک، یاران مهدوی‌کیا و همچنین پیشگامان شهرستان قوچان در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کردند که البته آنها هم پشت در ماندند.

* یک هوادار خانم با یک فرد دیگر با موتور 3 چرخ به درفشی‌فر آمد و بعد از اینکه نامه خود را به علی دایی رساند محل تمرین پرسپولیس را ترک کرد.

* حدود 50 هوادار پشت درهای بسته در سکوت نظاره‌گر تمرین پرسپولیس بودند. در میان آنها لیدرها هم دیده می‌شدند.

* شاگردان دایی در تمرین امروز، به دویدن، گرم کردن، انجام حرکات کششی، پاسکاری تحت فشار و فوتبال درون تیمی پرداختند. بخش فوتبال تمرین پرسپولیس حدود 40 دقیقه طول کشید.

 

تمرین پرسپولیسی ها با دویدن دور زمین و حرکات کششی آغاز شد. سپس دایی بازیکنان را جمع کرد و نکات تاکتیکی را به آنها گوشزد کرد. در ادامه سانتر از جماحین و شوتزنی در تمرین پرسپولیس اجرا شد. فوتبال تمرینی در قالب دو تیم بنفش و زرد پایان بخش تمرین امروز بود.

* مهرداد پولادی در تمرین امروز حضور داشت و به کار با وزنه و دوچرخه ثابت پرداخت تا زودتر بتواند در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کند.

 

از تيم پرسپوليس خبرمي رسد كه حسن ماهيني كه در دو هفته اخير نيمكت نشين بوده است در ديدار روز جمعه هفته جاري با گسترش فولاد تبريز در تركيب اصلي سرخپوشان قرار خواهد گرفت.

برخلاف روزهاي گذشته، سعيد شيريني سرپرست و محمد پنجعلي مديرتيم فوتبال پرسپوليس در تمرين امروز غايب هستند.

 

* پدر روح الله سیف اللهی که ابتدای فصل از پرسپولیس به داماش رفت، به درفشی فر آمده بود و می خواست با دایی درباره بازگشت فرزندش به پرسپولیس صحبت کند که دایی با تاخیر آمد و فرصتی برای صحبت با او پیدا نکرد.

* 3 هوادار خانم طرفدار استقلال نیز در تمرین سرخپوشان حاضر بودند.

* قبل از شروع تمرین سیدمهدی سیدصالحی و رضا نورمحمدی درباره اتفاقی که در تمرین دیروز رخ داد دقایقی با هم صحبت کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)