سرمربی سابق تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی گفت: فکر نمی‌کردم از فجرسپاسی جدا شوم، اما هیچ اشکالی ندارد زیرا رسم زندگی این گونه است.

محمود یاوری در خصوص انتخاب غلامحسین پیروانی به عنوان سرمربی فجرسپاسی عنوان کرد: سرمربیگری ملک شخصی افراد نیست. به هر حال مسئولان دوست داشتند با شخص دیگری کار کنند. در مسیر زندگی باید امتحان پس دهیم و دائم در حال چنین کاری هستیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم من از امتحانم با قبولی خارج شده‌ام. به نظرم در تیم شهید سپاسی رد نشده باشم و نمره قبولی گرفته‌ام. حالا امروز اینجا هستی و فردا در جای دیگر فعالیت می‌کنی.

سرمربی سابق فجر سپاسی در مورد اینکه او یکی از گزینه‌ها بوده و شب گذشته با او تماس گرفته‌اند و تشکر کرده‌اند، خاطرنشان کرد: به هر حال من وظیفه داشتم در زمانی که فعالیت می‌کردم به خوبی کار خود را انجام دهم. یک سال و نیم در این تیم فعالیت کردم و از کارم راضی هستم.

وی در مورد مشکلاتی که فجر سپاسی در سال گذشته با آنها روبرو بود، یادآور شد: سال گذشته ما مشکلات زیادی داشتیم و شنیده‌ام که مسئولان می‌خواهند برای فصل آینده هزینه بیشتری کنند. من در سال گذشته با عشق و علاقه کار کردم.

یاوری در مورد اینکه آیا پیشنهادهایی از سایر تیم‌ها دارد، تاکید کرد: پیشنهادها وجود داشت اما فکر می‌کردم دلیلی برای جدایی ما از فجرسپاسی نباشد و به آنها جواب نمی‌دادم، اما حالا که چنین اتفاقی رخ داده در مورد آنها هم فکر می‌کنم.

یاوری در مورد اینکه آیا از این انتخاب ناراحت است، گفت: فکر نمی‌کردم بخواهد چنین اتفاقی رخ دهد. به هر حال ما کارمان را انجام دادیم و مشکلی وجود نداشت. حالا هم که چنین اتفاقی افتاده مشکلی وجود ندارد. رسم زمانه این است. به هیچ عنوان ناراحت نیستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)