مرجع خبری پرسپولیس : مربی دروازه بان‌های پرسپولیس که از کاروان پرسپولیسی ها جا مانده بود به فاصله چند ساعت، مشکلش برطرف شد و بلیط اولین پرواز به دوسلدورف آلمان را گرفت.

با محمد علی یحیوی، پیش از ترک تهران درباره علت جاماندنش از پرواز آلمان و آخرین وضعیت پرسپولیس گفت و گوی کوتاهی داشتیم که ماحصل آن را می‌خوانید:

از کاروان پرسپولیسی ها جا ماندید. علتش چه بود ؟
متاسفانه مشکل کوچکی برای پاسپورتم بوجود آمده بود و مانع این شد که به همراه تیم به آلمان سفر کنم. البته این مشکل با پیگیری باشگاه حل شده است و من با اولین پرواز عازم آلمان می‌شوم.

با این تفاسیر، چه زمانی به تیم ملحق می‌شوید ؟

اینطور بگویم که وقتی روزنامه‌های فردا (پنجشنبه) خبر جا ماندنم را می‌زنند من در کنار بازیکنان و در اردوی تیم هستم. خدا را شکر بلیط اولین پرواز به سمت دوسلدورف را تهیه کردیم.

 

 

آقای یحیوی! فکر می‌کنید پرسپولیس در پست دروازه‌بان، برای سه جام و به ویژه حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی بسته شده است ؟
با شناختی که من از دروازه بان های این فصل پرسپولیس دارم، شک نکنید که فصل بسیار خوبی را در درون دروازه پرسپولیس خواهیم داشت. این را مطمئن می‌گویم و هواداران خیالشان از این بابت راحت باشد. کافی است در تمریناتمان جدی باشیم و برای موفقیت، با تمام وجود بجنگیم و در یک کلام حرفه‌ای عمل کنیم. هم در تمرینات و هم در خارج از زمین.

خیلی مطمئن «از فصل خوبی که پیش رو دارید» حرف می‌زنید! البته از وعده دادن شما خاطره خوبی داریم. در اولین مصاحبه رسمی‌تان پس از پیوستن به پرسپولیس گفتید که آمده‌اید تا یک دروازه‌بان به تیم ملی تحویل دهید و همینطور هم شد.
بله. الآن هم می‌گویم با شناختی که از دو دروازه بان اصلی تیم یعنی آقایان احمدی و حقیقی دارم قطعا می‌توانیم با برنامه هایی که داریم، در درجه اول دروازه پرسپولیس و در مرحله بعد، دروازه تیم ملی فوتبال کشورمان را بیمه کنیم.

برای اردوی آلمان برنامه خاصی تدارک دیده‌اید ؟

اوج کار ما در اردوی آلمان است و صد در صد با برنامه‌هایی ویژه، پا به این اردو گذاشته‌ایم. بخشی از این برنامه‌ها در اردوی اردبیل و تمرینات تهران پیگیری شد و بخش اصلی آن نیز در اردوی آلمان پیاده می‌شود. ما به معنای حقیقی کلمه، تمرینات دروازه‌بان ها را طراحی می‌کنیم. آن هم با استفاده از متد‌های روز دنیا که آنها را تهیه و روی آن کار می‌کنیم.

پرسپولیس فصل پر حاشیه‌ای را از ناحیه دروازه‌بان هایش پشت سر گذاشت. این را که قبول دارید ؟
تا حدودی. چون معتقدم از زمانی که به همراه آقای دایی به این مجموعه اضافه شدیم خیلی از حاشیه‌ها کم شد.

و این فصل چطور ؟ می‌شود امید داشت که این فصل، حاشیه‌ای در تیم وجود نداشته باشد؟
بله. این را نه فقط درباره دروازه‌بان‌ها که برای کل تیم می‌گویم. علی دایی اعتقاد دارد ملاک برای ورود به ترکیب اصلی تیم، فقط تمرینات است. این را می‌توانید از همه بازیکنان از جمله بازیکنان بزرگی که با دایی کار کرده‌اند جویا شوید. وقتی در یک تیم، ملاک تلاش بازیکنان در تمرینات، بدون در نظر گرفتن اسم و رسم آنها باشد حاشیه‌ها هم به شکل محسوسی کاهش پیدا می‌کنند.

و یک سوال خارج از موضوع! برخی‌ها می‌گویند پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات در بمب ترکاندن عقب افتاده !
با دیگران کاری ندارم اما از هواداران پرسپولیس می‌خواهم به کادر فنی و مدیریتی تیم اعتماد کامل داشته باشند و نگران اخبار فصل نقل و انتقالات نباشند. پرسپولیس بر اساس نیاز‌های خود بازیکن می‌گیرد نه بر اساس یارگیری و سرو صدا و جوسازی دیگر تیم‌ها. هر چند به خاطر قراردادهای دو ساله تعدادی از بازیکنان معذوریت‌هایی در جذب بازیکن داشته و داریم اما با این وجود در یارگیری خوب عمل شده. کما اینکه 3 بازیکن ملی به تیم اضافه شدند و دیگر بازیکنان جدید یا آنهایی که قرار است اضافه شوند هم بر اساس نیاز تیم و شناخت از بازیکنان، انتخاب شده‌اند. مطمئن باشید کاشانی و دایی اهداف بلندی را در نظر دارند و با صبوری و حمایت هواداران، پرسپولیس به اهدافش می‌رسد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)