مرجع خبری پرسپولیس : محمد علي يحيوي مربي پر تلاش پرسپوليس در خصوص آمادگي سنگربانان اين تيم گفت: بازیکنان شرايط خوبي دارند و براي آغاز مسابقات ليگ، لحظه شماري مي‌كنند.

مربي دروازه‌بانان پرسپوليس اظهار داشت: دروازه‌بانان ما آمادگي خودشان را در مسابقات تركيه و امارات به نمايش گذاشتند و عملكرد قابل قبولي داشتند.

وي ادامه داد: بعد از بازگشت از دبي، تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و به صورت جدي پيگير تمرينات بوده و هستيم.

يحيوي در خصوص تغييرات آب و هوايي گفت: در دبي، هم سطح دريا بوديم، به همين دليل در تهران تمرينات هوازي را انجام داديم تا بچه‌ها به مرور به شرايط ايده‌آل برسند و جاي هيچ گونه نگراني نيست.

مربي پرسپوليس در مورد وضعيت زمين تمرين و بارش برف و باران در تهران افزود: زمين‌هاي نرم براي دروازه‌بانان مطلوب‌تر است، به همين جهت آنها در اينگونه زمين‌ها راحت‌تر كار مي‌كنند. هم اكنون نيز تمرينات را در زمين چمن مصنوعي شهيد كشوري انجام مي‌دهيم ولي بايد خيلي مراقب باشيم كه بچه‌ها آسيب نبينند.

يحيوي گفت: رفاقت و رقابت سالم در تيم ما حكم فرماست، مخصوصا دروازه‌بانان ما بدور از مسائل حاشيه‌اي، روز به روز به هماهنگي بيشتر مي‌رسند و سرشان را هم براي همديگر مي‌دهند و با جان و دل براي پرسپوليس بازي مي‌كنند.
مربي سرخپوشان در پايان، از هواداران پرسپوليس خواست در اولين بازي از دور برگشت مسابقات ليگ برتر كه روز شنبه در ورشگاه آزادي برگزار مي‌شود، حضور يابند و تيم محبوبشان را تشويق كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)