مرجع خبری پرسپولیس : محمدعلي يحيوي كه برخلاف روزهاي اول حضورش در پرسپوليس، حالا در اين تيم جا افتاده و به‌عنوان يكي از اعضاي اصلي كادر فني سرخ‌ها شناخته مي‌شود

او ضمن تاكيد بر اينكه شرايط پرسپوليس عالي است و هيچ مشكلي در تيم احساس نمي‌شود، مي‌گويد: «با توجه به اينكه حقيقي در اردوي تيم ملي حضور دارد و تمرين‌هايش را آنجا ادامه مي‌دهد، با رحمان احمدي و دو گلر جوان كارمان را انجام مي‌دهيم و خدا را شكر كه همه اين عزيزان از انگيزه بالايي براي خوب تمرين كردن برخوردارند.»

رحمان احمدي اين روزها در تمرين كمي بي‌انگيزه و پراشتباه است. در خروج‌ها ضعيف عمل مي‌كند يا گاهي اوقات حواسش به ارسال‌ها نيست. وقتي اين را به يحيوي مي‌گوييم، پاسخ مي‌دهد: «بله، من اين چيزها را مي‌بينم و درست است. رحمان دنبال يك فرصت است تا خودش را نشان بدهد. مطمئنا تلاش او نيز از چشم آقاي دايي دور نخواهد ماند.»

اما آيا يحيوي به غير از كار فني با او و حقيقي درباره اين مسائل صحبت هم مي‌كند: «صددرصد كار اصلي ما روحي رواني است و كار فني در درجه دوم قرار دارد. من قبل و بعد از بازي با سايپا با رحمان صحبت كردم و در مورد او جاي نگراني وجود ندارد.»

 

شايد رحمان فكر مي‌كرده كه مقابل سايپا بازي مي‌كند و به همين خاطر حالا در تمرين‌ها كم روحيه و بي‌انگيزه است. يحيوي مي‌گويد: «نه، فكر نكنم چون تا زماني كه دايي ارنج اصلي‌اش را اعلام مي‌كند، هيچ كس از فيكس بودنش مطمئن نيست.»
اما قطعا قبل از بازي پالس‌هايي به بازيكنان مي‌رسد و خودشان شرايط را حس مي‌كنند: «ذهنيت‌ها از گوشه و كنار به بازيكنان مي‌رسد اما دليلي ندارد حتما تغييري در تركيب باشد. ما مقابل سايپا تغييرات زيادي داشتيم اما در نهايت علي دايي تصميم‌گيرنده است و براساس شرايط بازي، نفرات را بازي مي‌دهد.»

امسال شايعه شده بود يحيوي دخالتي در تعيين گلر اصلي تيم ندارد و فقط دايي است كه نظر مي‌دهد: «نه، امسال هم مثل پارسال طي صحبتي كه با هم داشتيم، آقاي دايي نظرات من را مي‌پرسد، ضمن اينكه خودش به كار اشراف دارد. ما در اين زمينه مشكلي نداريم.»

آيا بقيه اعضاي كادر فني هم در تعيين دروازه‌بان اصلي تيم نظر مي‌دهند؟ يحيوي مي‌گويد: «نه، فقط من و آقاي دايي در اين مورد تصميم مي‌گيريم. در اين زمينه با هم همكاري مي‌كنيم و برنامه‌هايمان را از اول تا آخر هفته طبق نظر ايشان جلو مي‌بريم. مثلا براي بازي با نفت، من ضمن آناليز بازي اين تيم با توجه به كيفيت بازيكنانش روي گلرها كار مي‌كنم.»
عليرضا حقيقي مثل اردوي اتريش، اين بار هم در اردوي تيم ملي حضور دارد. آيا بازگشت او در فاصله دو روز مانده به بازي با نفت آبادان براي پرسپوليس مشكل‌ساز نمي شود؟ يحيوي مي‌گويد: «آقاي حقيقي در دوره بدنسازي تيم ما حضور كامل داشته، مي‌ماند كارهاي تاكتيكي و تكنيكي كه در آن دو روز بايد با او مرور كنيم. در ضمن من با منصور رشيدي مربي گلرهاي تيم ملي تبادل نظر دارم و درباره شرايط و تمرين‌هاي حقيقي نظرات ايشان را جويا مي‌شوم كه خدا را شكر تا حالا مشكلي نداشته است.»

حقيقي به اردوي تيم ملي دعوت مي‌شود اما خبري از بازي نيست. آيا اين كار فقط خستگي را بر تن بازيكن پرسپوليس نمي‌گذارد؟ «اين ديگر به نظر سرمربي تيم ملي برمي‌گردد. ما بايد چه‌كار كنيم؟ نمي‌توانيم جلوي بازيكنان را بگيريم و بگوييم به تيم ملي نرو. با اين‌حال مطمئن باشيد آينده دروازه تيم ملي متعلق به جوان‌هايي مثل عليرضا حقيقي است.» يحيوي به عنوان يكي از مربيان دروازه‌باني ليگ درباره بازي كردن فقط يك دروازه‌بان در تمام بازي‌هاي ملي نظر نمي‌دهد و حتي درباره عدم دعوت از چند گلر داعيه‌دار به تيم ملي و انتقادهايي كه از حضور ميرزاپور در اردوي ملي مي‌شود، مي‌گويد: «من در اين مورد نمي‌خواهم حرف بزنم. در اين مقطع زماني حتما قطبي و رشيدي صلاح ديده‌اند كه اين دروازه‌بان‌ها را دعوت كنند. ميرزاپور هم دروازه‌بان بزرگي در فوتبال ايران بوده اما در كل بايد به تصميم سرمربي تيم ملي احترام گذاشت.»

مربي گلرهاي پرسپوليس درباره اينكه آيا از محمودي و داستاني براي حضور در تمرين‌ها استفاده خواهد كرد، مي‌گويد: «يكي از اينها به تيم‌هاي پايه برمي‌گردد كه هنوز تصميم نگرفته‌ايم كدام يكي خواهد بود. آقاي دايي در اين مورد تصميم مي‌گيرد.»وي درباره بازي با نفت آبادان مي‌گويد: «ببينيد، هدف ما قهرماني است و فرقي نمي‌كند در چه شرايطي بازي كنيم. تيم نفت هم يكي از تيم‌هاي خوب ليگ برتر است. اميدوارم با استفاده از ضعف‌هاي اين تيم و تلاش بازيكنان، سه امتياز اين ديدار را هم بگيريم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)