حامد کاویانپور پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی یک مربی خوب و شاخص به حساب می‌آید و اگر ابزار کافی در اختیار داشته باشد، می‌تواند موفقیت‌های چهار سال گذشته را ادامه بدهد.

به نقل از خبرورزشی، حامد کاویانپور در ابتدا گفت: «شکست همیشه سخت است به خصوص زمانی که در دربی‌ها رقم بخورد. وقتی شاهد چنین شرایطی باشیم، طبیعی است که حواشی و شایعات اطراف تیم بیشتر شود، اما خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس حرفه‌ای هستند و می‌دانند نباید لیگ قهرمانان آسیا را فدای اتفاقات گذشته کنند. در همین فصل، عملکرد پرسپولیس خوب و قابل دفاع بوده و از این رو، باید به کسب موفقیت‌های بیشتر تمرکز کرد و به فکر جبران شکست برابر استقلال در آینده بود.»

او اضافه کرد: «من نمی‌دانم شرایط جذب بازیکنان جدید در پرسپولیس چطور پیش می‌رود ولی مدیران باشگاه نباید بهانه‌ای به دست کادر فنی بدهند. یحیی گل‌محمدی یک مربی خوب و شاخص به حساب می‌آید و اگر ابزار کافی در اختیار داشته باشد، می‌تواند موفقیت‌های چهار سال گذشته را ادامه بدهد. او توانایی بالایی دارد، اما هر مربی بزرگی نیاز به مهره دارد تا موفق شود. امروز اگر باشگاه نتواند برای جذب ستاره‌ها، کاری انجام بدهد، هر اتفاقی که در آینده بیفتد، به گردن باشگاه است. امیدوارم در این مسیر، آن‌ها بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند.»

کاویانپور در نهایت، با اشاره به شرایط اردوی قطر گفت: «خیلی خوشحالم یحیی انتخاب و برنامه‌ریزی حرفه‌ای داشت. شخصاً با اردو‌های بلندمدت مخالفم زیرا می‌دانم این اردو‌ها چه تأثیر بدی روی بازیکنان ایرانی می‌گذارد. به همین دلیل وقتی فهمیدم پرسپولیس دیرتر به قطر می‌رود تا مهیای لیگ قهرمانان آسیا شود، خوشحال شدم و از این تصمیم حمایت می‌کنم. امیدوارم پرسپولیس بتواند در ادامه مسیر، راهی برای صعود از گروه پیدا کند هرچند گروه بسیار سختی است و پرسپولیس در دو هفته اول هم نتوانسته نتایج خوبی بگیرد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)