مرجع خبری پرسپولیس : نماینده مردم تفت که نامش یکی از 30 اسمی بود که علی سعیدلو از میان‌شان می‌خواهد اعضای جدید هیأت مدیره پرسپولیس را برگزیند گفت : «نه حالا که 3 سال قبل هم وقتی حبیب کاشانی از من خواست عضو هیأت مدیره این تیم شوم، نپذیرفتم.» این جمله را سیدجلال یحیی‌زاده، بزرگترین نماینده منتقد محمد علی‌آبادی به زبان آورده است. او حالا در صف حامیان علی سعیدلو قرار دارد و معتقد است که اگر روند تصمیمات اجرایی رئیس جدید ورزش مانند انتخاب‌های اخیرش باشد، ورزش ایران روزهایی باشکوه را سپری می‌کند. او البته مدام تأکید می‌کند: «عضو هیأت مدیره هیچ تیمی نمی‌شوم.»

*و حتماً دلیلی برای این تصمیم‌تان دارید؟

بله. من معتقدم با حضور یک نماینده مجلس در هیأت مدیره یک تیم، این وجه از فعالیت فراکسیون ورزش که باید ناظری بیرونی باشد لطمه می‌خورد. من اگر می‌خواستم به هیأت‌مدیره پرسپولیس بروم قطعاً همان سه سال قبل می‌رفتم و با دوست خوبم حبیب کاشانی همکاری می‌کردم اما واقعاً علاقه‌ای به چنین مسئولیتی ندارم.

*پس می‌توان گفت شما می‌ترسید حضور در هیأت‌مدیره تیمی مثل پرسپولیس نگذارد بتوانید منتقد باشید؟

ما نمایندگان باید براساس وظایف‌مان در نقش ناظر باشیم. وقتی فقط درگیر مسائل یک تیم شویم به هر حال نمی‌توانیم کلان نگر باشیم و هر قدمی هم که برداریم همه می‌گویند به خاطر اینکه به تیم خودش کمک کند دارد این تصمیمات را می‌گیرد. اساساً اعتقاد دارم که نمایندگان خیلی صلاح نیست که در هیأت‌مدیره‌های تیم‌های ورزشی مشغول به فعالیت شوند.

*و اینگونه نمک‌گیر می‌شوید و دیگر هم نمی‌توانید انتقاد کنید!

شاید هم همین طور باشد، البته من معتقدم آقای سعیدلو در روزهای گذشته انتصاب‌هایی بسیار عالی داشته. او دایره انتخابش را وسیع کرده و دارد تیمش را با افراد متخصص در حوزه ورزش می‌چیند. تداوم این روند به نظرم ورزش را به موفقیت می‌رساند و شاهد رشدی بزرگ در ورزش خواهیم بود پس فعلاً که جایی برای نگرانی وجود ندارد.

*راستی اگر این سمت را قبول کنید دوشغله هم می‌شوید.

این هم یکی دیگر از دلایلی است که تمایلی ندارم به هیأت مدیره‌ای بروم اما اینکه آقای سعیدلو مرا در ذهنش برای چنین مسئولیتی قرار داده، برایم ارزشمند است و از او تشکر می‌کنم اما واقعاً علاقه‌ای ندارم و فکر می‌کنم ورزش به قدری مدیران و نیروهای لایق دارد که باعث می‌شود ما بتوانیم با خیال راحت به مسئولیتی که داریم، بپردازیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)