مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال شهرداري تبريز در خصوص ديدار فردا شب اين تيم برابر پرسپوليس، گفت: پرسپوليس هميشه تيم بزرگي است و بازي با آنها براي ما سخت خواهد بود.

ميودراگ يسيچ در نشست خبري ديدار تيم هاي پرسپوليس و شهرداري تبريز خاطرنشان كرد: پرسپوليس تيم بزرگ و محبوبي است كه بازي با آنها در ورزشگاه آزادي سخت است.

 

وي افزود: بازيكنان خود را براي حضور در ورزشگاه آزادي و رقابت با پرسپوليس برابر هزاران تماشاگر به خوبي آماده كرده ام.

 

يسيچ درباره نتايج پرسپوليس در هفته هاي آغازين ليگ برتر اظهار داشت: هرچند اين تيم در دو بازي گذشته نتايج خوبي نگرفت اما معتقدم آنها يكي از قدرت هاي اصلي فوتبال ايران به شمار مي روند و همواره بايد به سرخ پوشان تهران احترام بگذاريم. پنجشنبه شب مقابل یکی از بزرگترین، محبوبترین و پرتماشاگرترین تیم های فوتبال ایران به میدان می رویم.

 

وی تعریف خود از تیم پرسپولیس را با ذکر این نکته که سرخ پوشان از بازیکنانی با کیفیت بهره می برند خاتمه داد و گفت: می دانیم پرسپولیس لیگ را با نتایج خوبی شروع نکرده و این مسئله کار ما را دشوارتر می کند چرا که این تیم به مصاف ما می آید تا ناکامی های خود را جبران کند.

 

وی از حضور تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه استقبال کرد و گفت: فوتبال به خاطر تماشاگران برگزار می شود و من می دانم که فردا شاهد حضور پررنگ تماشاگران در ورزشگاه خواهیم بود. ما یک بازی خوب را به نمایش می گذاریم و به امید خدا به پیروزی نیز دست خواهیم یافت.


یسیچ شرایط تیمش را مطلوب خواند و گفت: بازیکن مصدومی نداریم تمام بازیکنان آماده هستند. امروز همه یک جلسه تمرینی داریم که امیدوارم هیچ بازیکنی در این تمرین مصدوم نشود به غیر از نبی الله باقریها که در بازی گذشته مصدوم شد بازیکن محرومی هم نداریم.

 

وي در مورد اهداف شهرداري تبريز در مسابقات سال جاري عنوان كرد: تمام تلاش ما اين است با ارايه بازي هاي خوب بتوانيم در ميانه هاي جدول قرار بگيريم.

يسيچ در پاسخ به اين سوال كه چرا در فوتبال ايران عملكرد خوبي نداشته است گفت: اين مساله را قبول ندارم و در پگاه و شيرين فراز كارنامه مربيگري ام مشخص است. زماني كه به پگاه آمدم اين تيم در رده دوازدهم قرار داشت كه در پايان فصل جايگاه ششم را گرفت.در شيرين فراز نيز تيم را در رده ششم جدول به مربيان جديد دادم اما آنها اين تيم خوب كرمانشاهي را به ليگ دسته اول فرستادند.

سرمربي شهرداري تبريز ادامه داد: ايران فوتبال خوب و با استعدادي دارد و حضور درآن را براي خودم مفيد مي دانم.

 

وی در خصوص پیش بینی خود از بازی مقابل پرسپولیس گفت: فقط در مورد آن چیزی که به من ربط داردمی توانم اظهارنظر کنم . من نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم شهرداری انجام داده ام اینکه فردا چه نتیجه ای رقم خواهد خورد مشخص نیست.


تیم فوتبال شهرداری تبریز افزود: از شاگردانم خواسته ام فوتبالی زیبا را به نمایش بگذارند و در عین حال امیدوارم این فوتبال زیبا با پیروزی همراه شود چرا که همیشه برای برد وارد زمین می شوم.

یسیچ خاطرنشان کرد: هیچ چیز را نمی توان صد درصد گفت و صد درصد مدعی شد که در زمین مسابقه پیروز می شویم آن هم مقابل تیمی چون پرسپولیس. ما همه تلاش خود را می کنیم که مقابل این تیم خوب بازی کنیم و در سایه این بازی خوب به پیروزی دست یابیم.

 

وي در پايان تاكيد كرد: به شما اطمينان مي دهم فردا شب مشاهده گر ديدار زيبايي بين شهرداري تبريز و پرسپوليس باشيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)