مرجع خبری پرسپولیس : عضو سابق هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: باشگاه پرسپوليس خصوصي بوده و متعلق به فردي به نام آقاي وفايي است اما باشگاه پيروزي همين باشگاهی است كه توسط دولت اداره مي‌شود.

حسن بيادي ضمن بيان مطلب فوق افزود: باشگاهي كه اكنون در مسابقات ليگ برتر فوتبال فعاليت مي‌كند و مديرعامل آن عباس انصاري‌فرد است، باشگاه پيروزي نام دارد. اما باشگاه آقاي وفايي پرسپوليس است و به طور خصوصي اداره مي‌شود.

وي ادامه داد: اما باشگاه پيروزي توسط دولت اداره مي‌شود. البته همين باشگاه پيروزي هم مدعيانی خصوصي هم‌چون محلوجي وعابديني را دارد.
بيادي تاكيد كرد: بنده در كنار آقاي وفايي طي روزهاي آينده طي كنفرانسي مطبوعاتي با حضور اصحاب رسانه در خصوص فعاليت‌هاي باشگاه پرسپوليس كه به صورت خصوصي اداره مي‌شود توضيحات كاملي را ارائه خواهيم كرد تا مردم نيز از جزئيات امور آگاهي پيدا كنند.

عضو سابق هيات مديره پرسپوليس که به نظر می رسد یکی از اعضای اصلی و بنیان گذاران پرسپولیس جدید باشد اضافه كرد: باشگاه پرسپوليس با مالكيت آقاي وفايي در ابتدا در چند رشته مانند بسكتبال و واليبال فعاليت خواهد كرد و به مرور زمان تلاش خواهيم كرد تا فعاليت آن را گسترش دهيم.
 
گفتنی است پس از تصمیم اعضای باشگاه پرسپولیس “جدید” برای تشکیل تیم بسکتبال ، عباس انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت این مساله را به سازمان تربیت بدنی شکایت خواهد کرد و اجازه سواستفاده از نام پرسپولیس را نخواهد داد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)