پرسپولیس نیوز : بنابه آخرین گزارش‌های انتشاریافته در رسانه‌های کرواسی، سرمربی کنونی لوکوموتیو زاگرب بیشتر از برانکو ایوانکوویچ بخت حضور در تیم ملی فوتبال کشورش را دارد.

در روزهای اخیر مهم‌ترین موضوعی که در مورد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس وجود داشته،‌ احتمال حضورش در راس کادر فنی تیم کرواسی بعد از عزل نیکو کواچ بوده است.

در این ارتباط در کنار برانکو نام دو مربی دیگر که سابقه حضور در ایران را داشته‌اند، نیز مطرح شده است. این دو نفر میروسلاو بلاژویچ، سرمربی اسبق تیم ملی ایران و زلاتکو کرانچار، مربی اسبق پرسپولیس و سپاهان اصفهان بوده‌اند.

البته مطبوعات کرواسی از چهر‌ه‌هایی همچون روبرت پروزینسکی، نناد گراچان، زوران مامیچ و ایگور تادور نیز نام برده‌اند.

اما طبق اعلام یک سایت این کشور مربی کنونی لوکوموتیو بیشتر از همه شانس دارد.

براساس اعلام این رسانه آنته کاچیچ بیش از همه گویا مورد توجه فدراسیون قرارگرفته است.کاچیچ 61 ساله امسال هدایت تیم لوکوموتیو را برعهده گرفته است.

طبق همین گزارش انتشار خبر شانس بیشتر وی برای مربیگری تیم کرواسی، باعث واکنش برخی از کارشناسان شده است. زیرا معتقدند برای این پست سنی بالا دارد و گزینه‌های بهتری برای هدایت تیم کرواسی وجود دارد.

تومیسلاو ایویکویچ از جمله افرادی است که مخالفتش را با حضور مربی لوکوموتیو بیان کرده است. او دلیلش را اینگونه بیان کرده است:واقعا تعجب می‌کنم چرا مربی مثل نناد گراچان که مسئول تیم ملی زیر 21 ساله‌ها است، گزینه جدی نیست. این اخبار نشان می دهد که فدراسیون ظاهرا انتخابش را انجام داده است. اگر حق تصمیم‌گیری داشتم و قرار بود که از بین مربیان با تجربه کسی را انتخاب کنم، سراغ کسانی مثل کرانچار می‌رفتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)