پرسپولیس نیوز : مسئولان تیم ستارگان میلان در مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس یک ستاره دیگر به 17 بازیکن خود برای دیدار مقابل پرسپولیس معرفی کردند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از هرگونه بی‌نظمی در بازی روز پنجشنبه کارت‌های ویژه را برای میهمانان خود در نظر گرفتند که از روز یکشنبه آنها را پخش خواهند کرد. طبق هماهنگی‌های انجام شده هیچکس بدون کارت نمی‌تواند وارد ورزشگاه آزادی شود.

خبری دیگر از قرمزپوشان اینکه باشگاه میلان در نامه‌ای و مذاکره‌ای با پرسپولیسی‌ها یک ستاره دیگر خود را به 17 بازیکن گذشته‌اش اضافه و اعلام کرد این بازیکن نیز برای بازی با پیشکسوتان پرسپولیس به تهران سفر می‌کند. این بازیکن سابقه حضور 10 ساله در میلان را دارد و تا دو سال پیش برای روسونری به میدان می‌رفت.

خبر دیگر از قرمزپوشان اینکه در پی بازی تیم‌های پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان سفرای کشورهای مختلف از جمله سفیر کشور ایتالیا اعلام کرده است که 7 آذر ماه قصد حضور در ورزشگاه آزادی را دارد. پرسپولیسی‌ها نیز مکاتباتی با وزارت ورزش و جوانان داشته‌اند تا با مجوز آنها از این سفرا در ورزشگاه آزادی پذیرایی کنند.

تیم‌های فوتبال ستارگان میلان و پیشکسوتان پرسپولیس در دیداری نمادین و برای خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا روز 7 آذر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)