پرسپولیس نیوز : مدیران باشگاه پرسپولیس برای حل و فصل مشکلات مالی بیکار ننشسته و رایزنی های امیدوارکننده ای برای جذب اسپانسر داشته اند. در این باره اخبار جالبی به گوش می رسد.

 اخبار دریافتی از راهروهای باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که روز سه شنبه هفته گذشته برخی مسئولان باشگاه جلساتی با اسپانسر داشته اند.گویا یک شرکت حاضر شده در همکاری و مشارکت با یک شرکت دیگر هزینه های این فصل پرسپولیس را تقبل کنند. آنها جلساتی با طاهری و حسین عبدی داشته اند و به نظر می رسد کار حتی به مرحله تنظیم پیش نویس و قرارداد هم رسیدهاست.

آن طور که منابع خبری ما در باشگاه پرسپولیس خبر می دهند، از امیرحسین مجید به عنوان مدیر اصلی این شرکت که برای اسپانسرینگ و حمایت مالی باشگاه پرسپولیس ابراز تمایل کرده یاد می شود. قرار است طرح و برنامه های پیشنهادی آنها برای تصویب در هیات مدیره مطرح شده و به اطلاع مسئولان و تصمیم سازان وزارت ورزش هم برسد.

این شرکت که ظاهرا در عرصه ارتباطات و "آی تی" فعالیت می کند قصد دارد با یک شرکت شناخته شده دیگر همکاری کرده و کل هزینه های این فصل پرسپولیس را تقبل کنند. شنیده می شود این حمایت مالی شامل آکادمی و تیم های پایه پرسپولیس هم خواهد شد.به طوری که آن ها اعلام کرده اند در صورت توافق پرداختی قابل توجهی در فاز نخست به باشگاه پرسپولیس خواهند داشت.

حال باید دید مسئولان باشگاه پرسپولیس (بخوانید مسئولان وزارت ورزش و جوانان) با حمایت مالی این شرکت موافقت خواهند کرد یا باشگاه همچنان به دنبال مذاکره و رایزنی خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)