پرسپولیس نیوز : در شرایطی که تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ستارگان میلان 7 آذر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت، ۵ شبکه اروپایی و عربی خواستار گرفتن حق پخش تلویزیونی این بازی شدند.

خبر دیگر از بازی پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان اینکه با توجه به سر و صدای زیادی که این بازی در چند روز گذشته داشته است پنج شبکه عربی و اروپایی در مذاکراتی با محمد رویانیان خواستار گرفتن حق پخش تلویزیونی این بازی هستند. گفتنی است مدیر عامل قرمزپوشان نیز اعلام کرده که باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

رویانیان در این باره گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از پخش این بازی شده و ان‌شاءالله سعی خواهیم کرد بهترین تصمیم را با توجه به مبالغ خوبی که به ما پیشنهاد شده برای این بازی بگیریم تا کمک ویژه‌ای به برگزاری بازی شود.

وی افزود: پیشنهادها از کشور عربی و اروپایی هستند اما عجله نمی‌کنیم و سر فرصت به بهترین آن جواب مثبت خواهیم داد. البته کشورهای همسایه بیشتر علاقه به این بازی دارند.

 

خبر دیگر اینکه پس از مشکلات و مصدومیت‌های پی ‌در پی که برای حمید علی‌عسگر پیش آمد این بازیکن با درخواست خانواده‌اش و با توجه به مصدومیت در طول نیم‌فصل اول و پس از پوشیدن پیراهن شماره 7 بالاخره پس از گفت‌وگو با علی دایی تصمیم گرفت در نیم‌فصل دوم شماره پیراهن خود را تغییر دهد از همین رو با هماهنگی‌های انجام شده حمید علی‌عسگر در نیم‌فصل دوم به جای پیراهن شماره 7، شماره 26 را بر تن خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)