پرسپولیس نیوز : رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با اشاره به شکایت شرکت آلشپورت از علی دایی و امیر قلعه‌نویی به کمیته انضباطی و مراجع قضایی گفت:

با توجه به اینکه این دو مربی تنها در مورد توپ‌ها اظهار نظر کرده‌اند، این شرکت می‌توان تنها به کمیته انضباطی فدراسیون فغوتبال شکایت کند.

مهدی تاج ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: امیر قلعه‌نویی و علی دایی تنها در مورد وضعیت توپ‌های آلشپورت مصاحبه کردند و این شرکت تنها می‌تواند از این دو به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند و نمی‌تواند از این دو سرمربی به مراجع قضایی شکایت داشته باشد.

وی با اشاره به نشست امروز خود با علی فتح‌الله‌زاده و محمد رویانیان تاکید کرد: این نشست به منظور بررسی نحوه بلیت فروشی برای ورزشگاه آزادی برگزار شد که طبیعتا باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بصورت مستقیم درگیر این ماجرا هستند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اضافه کرد: در این نشست ابهاماتی که برای مدیران این دو باشگاه در مورد فروش الکترونیکی بلیت ورزشگاه آزادی وجود داشت را برطرف کردیم و امیدواریم بتوانیم روند بلیت فروشی الکترونیکی را سرعت بخشیده و ایرادات موجود را برطرف کنیم.

وی در ادامه گفتگویش از قطعی شدن فروش الکترونیکی بلیت دیدار استقلال و پرسپولیس خبر داد و افزود: براساس بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم، تمامی بلیت‌های دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

تاج همچنین خاطرنشان کرد: مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در جریان این مسئله قرار گرفتند که امیدواریم با همکاری یکدیگر، شرایط خوبی را برای حضور هواداران در ورزشگاه آزادی فراهم کنیم.

وی در مورد صدور ID کارت برای عوامل درگیر با برگزاری مسابقات لیگ سیزدهم افزود: بررسی‌های نهایی در مورد افراد واجد شرایط دریافت ID کارت حضور در ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات لیگ برتر انجام شده و به زودی کارت خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران، گزارشگران، عوامل اجرایی و سایر دست اندرکارات برگزاری مسابقات در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در پایان گفت: تلاش ما این است بتوانیم نظم خاصی را در ورزشگاه‌های محل برگزاری رقابتهای لگ برتر برقرار کنیم و تنها افرادی که دارای کارت مخصوص هستند، در محل‌ برگزاری مسابقات تردد کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)