پیشکسوت پرسپولیس گفت: «سجاد شهباززاده» مهاجم سپاهان برای گلزنی از هر فرصتی استفاده می‌کند و مدافعان پرسپولیس باید مراقب این بازیکن باشند و کوچک‌ترین فرصت را در اختیارش قرار ندهند.

ناصر محمدخانی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست‌و دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: به طور حتم بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب‌ترین و حساس‌ترین دیدار لیگ برتر است که حتی می‌توان آن را فینال دور برگشت مسابقات نامید.

وی افزود: پرسپولیس با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتایج را کسب کرد و با شایستگی در گروه خود اول شد با آمادگی و روحیه بالا به مصاف زردپوشان اصفهانی خواهد رفت.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: سپاهان به طور حتم برای مقابله با پرسپولیس انگیزه‌های فراوانی خواهد داشت و با توجه به اتفاقاتی که فصل گذشته و در جریان بازی برگشت این تیم در اصفهان رخ داد برای برنده شدن انگیزه‌های زیادی خواهد داشت.

محمدخانی تصریح کرد:خط حمله سپاهان زهردار است و «سجاد شهباززاده»  برای گلزنی از هر فرصتی استفاده می‌کند. مدافعان پرسپولیس باید مراقب این بازیکن باشند و کوچک‌ترین فرصت را در اختیارش قرار ندهند.

وی تاکید کرد: خط هافبک پرسپولیس می‌تواند در بازی با سپاهان نقش مهم و تاثیرگذاری را داشته باشد. آنها در صورتی که بازی‌سازی را از حریف بگیرند و اجازه انتقال توپ را ندهند سیستم بازی سپاهان مختل می‌شود.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس در صورت غلبه بر سپاهان گام بلندی را برای قهرمانی در لیگ بیستم بر خواهد داشت و مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رقیبش را در راه قهرمانی از پیش رو بر می‌دارد.

دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس امشب از ساعت ۲۰:۲۵ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)