مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیمهای پرسپولیس تهران و استقلال اهواز با نتیجه مساوی یک – یک پایان یافت.

به گزارش مرجع خبری ، در یکی از دیدارهای هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 19:15 دقیقه در ورزشگاه خالی آزادی تیمهای پرسپولیس و استقلال اهواز به تساوی رضایت دادند.

 

در اکثر دقایق این مسابقه توپ و میدان در اختیار تیم پرسپولیس بود اما این تیم تنوانست از برتری نسبی خود استفاده لازم را برده و و باخلق موقعیت های متعدد به دروازه استقلال نزدیک شود. اما در ده دقیقه پایانی شاهد حوادث متعددی روی دروازه های دو تیم بودیم که ماحصل آن یک بار جلو افتادن تیم پرسپولیس و پس از آن به تساوی کشاندن بازی توسط تیم استقلال اهواز بودیم.

 

در دقیقه 82 مسابقه پس از چندین ضربه کرنر بی نتیجه پرسپولیس، این بار کرنر مواج میثم بائو روی دروازه ارسال شد و پس از ضربه سر خلیلی توپ جلوی پای سپهر حیدری افتاد تا وی با یک نوک پا به سقف دروازه گل برتری را به ثمر برساند. اما دو دقیقه بعد همین سپهر حیدری بود که با یک ضربه سر رو به عقب در خط دفاعی پرسپولیس توپ را به دستان معمارزاده کوبید تا اسماعیل شریفات مهاجم تعویضی استقلال بهترین موقعیت را برای زدن گل مساوی به دست آورد.

پس از این دو گل تیم پرسپولیس به حملات احساسی رو آورد و این تیم استقلال اهواز بود که روی ضدحملات دروازه پرسپولیس را مورد تهدید جدی قرار داد. 

در دقیقه 88 یکی از این موقعیت های تک به تک پیش آمد که معمارزاده تا خط محوطه جریمه جلو آمد و دو بار پیاپی با عکس العمل های استثنایی خود دروازه پرسپولیس را نجات داد.

یک دقیقه بعد این بار پرسپولیس به یک ضربه کرنر ناکام دست یافت و این بار طلایه دار ضدحمله روی دروازه اش فرانک آتسو مدفاع سابق این تیم بود که تا دروازه پرسپولیس جلو آمد و ضربه او نیز در موقعیت تک به تک توسط معمارزاده دفع شد.

در یکی از موقعیت های مسابقه قبل از این 10 دقیقه طوفانی در دقیقه 53 محسن خلیلی یک ضربه کاشته زیبا از فاصله 30 و چند متری راهی دروازه استقلال کرد که توپ وی از گوشه دروازه تسوط قبیشابی راهی کرنر شد.

از مهم ترین حوادث نیمه اول مسابقه نیز تک به تک شدن محمد فعال با میثاق معمارزاده روی یک ضدحمله بود که در  این نبرد دروازه بان پرسپولیس سربلند بیرون آمد.(13)

در دو مورد از حملات تیم پرسپولیس یک بار روی اشتباه در آفسایدگیری مدافعان استقلال ، حسین بادامکی در موقعیت تک به تک مسلم گل قرار گرفت اماضربه اش را به بدن نادر قبیشابی کوبید(22) و در موقعیت دوم این بار روی خروج اشتباه دروازه بان استقلال شاهد شاهکار مهاجم جوان پرسپولیس بودیم و محتبی زارعی در مقابل دراوزه خالی صاحب توپ شد اما به جای دروازه 7و نیم متری کنار تیر دروازه را هدف قرار داد تا هر دو تیم در پایان نیمه اول بدون دست آوردی راهی رختکن شوند.

قضاوت دیدار پرسپولیس – استقلال اهواز برعهده یدالله جهانبازی بود. او در این بازی به رضا معقولی، عبدالله توحیدی مهر و مهدی دغاغله از تیم استقلال اهواز کارت زرد نشان داد.

ترکیب تیم پرسپولیس: میثاق معمارزاده، سپهر حیدری، محتبی شیری،جلال اکبری، شیث رضایی، تیاگو فراگو(محسن خلیلی،45)، میثم بائو، کریم باقری، حسین بادامکی، مجتبی زارعی(حمید علی عسگر45) و هادی نوروزی(اشپیتیم آرفی،64)

 
ترکیب تیم استقلال اهواز: نادر قبیشابی، حسین ماهینی(اسماعیل شریفات،74)، افشین کمایی، فرانک آتسو، محمد مطوری ، حمیدرضا رجبی ، عبدالله توحیدی مهر ، محسن ارزانی، مصطفی بیژنی، رضا معقولی(صادقی،70) و  محمد فعال(علیرضا دغاغله،57)

انتهای گزارش-اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)