مرجع خبری پرسپولیس: نیمه اول دیدار تیمهای پاس همدان و پرسپولیس تهران با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش مرجع خبری ، هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز از ساعت 17 با یک بازی در ورزشگاه مفتح همدان آغاز شد که طی آن تیمهای پرسپولیس و پاس در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این نیمه اول این مسابقه شاهد مسابقه زیبایی از سوی هر دو تیم بودیم و دو تیم می توانستند از موقعیت های بدست آمده خود برای گلزنی استفاده کنند که موفق نشدند.

از مهم ترین حوادث این نیمه ضربه آزاد شیث رضایی به سوی دروازه پاس بود که با عکس العمل عالی مکانی دفع شد و همچنین ضدحمله تیم پاس به وسیله یدا… اکبری و تک به تک شدن وی با معمارزاده که شوت وی نیز با نوک انگشتان میثاق راهی کرنر شد.

مسئولان تیم پاس قبل از این مسابقه طی درخواستی از سازمان لیگ خواستار این شدند که بازی به جای ساعت 17 در ساعت 19 برگزار شود اما مورد موافقت سازمان لیگ قرار نگرفت و ر نهایت شاهد بودیم تنها 10 هزار تماشاگر برای مشاهد این بازی از نزدیک در ورزشگاه حضور دارند.

ترکیب تیم پرسپولیس: میثاق معمارزاده، سپهر حیدری، محتبی شیری،جلال اکبری، شیث رضایی، تیاگو فراگو، میثم بائو، کریم باقری، حسین بادامکی، مجتبی زارعی و هادی نوروزی. سرمربی: زلاتکو کرانچار
 
ترکیب تیم پاس: سوشا مکانی، امید خورج، روزبه شاه علی دوست ، پویا صیف پناهی،  مهرداد کریمیان، یدالله اکبری، امید حیدری،  عبیث کرده جهان، مجید غلام نژاد، هادی اصغری، مرتضی عزیزمحمدی. سرمربی: علیرضا منصوریان
انتهای گزارش-اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)