مرجع خبری پرسپولیس : نیمه اول دیدار تیمهای استقلال اهواز و پرسپولیس تهران از سری رقابتهای هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور با تساوی پایان یافت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 14 امروز و با مسابقه تیمهای استقلال اهواز و پرسپولیس در ورزشگاه تختی اهواز آغاز شده که در پایان نیمه اول تلاش دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

این نیمه از بازی در اکثر دقایق متعادل دنبال شد و در برخی دقایق با برتری نسبی تیم پرسپولیس همراه بود که موقعیت های گل این تیم به بار ننشست.


مجتبی زارعی پرتلاش ترین بازیکن پرسپولیس در نیمه اول بود که یک بار هم از داور کارت زرد دریافت کرد. همچنین محسن خلیلی در دو موقعیت از پشت محوطه و درون محوطه جریمه فرصت به ثمر رساندن گل را داشت که هر دو بار شوت های وی با رشادت مدافعان استقلال دفع شد.

 

یک بار هم شوت محکم خلیفه اصل را علیرضا حقیقی دفع کرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا حقیقی، علیرضا محمد، نبی باقریها ، سپهر حیدری، ابراهیم شکوری ، تیاگو فراگا ، مهدی شیری، محمد منصوری، مجتبی زارع، محسن خلیلی و حسین بادامکی

سرمربی: زلاتکو کرانچار


ترکیب استقلال اهواز: نادر قبیشابی ، حسین ماهینی،  جاسم صادقی  ،هادی خنیفر ، محسن ارزانی،  رضا معقولی، جواد رزاقی ، میلاد میداوودی، اسماعیل شریفات ، عبدالله توحیدی مهر و فرانک آتسو

عبدالمجید باقری نیا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)