پرسپولیس نیوز : مربی اسبق پرسپولیس می‌گوید مدیران جدید این باشگاه از افراد بادانش در جاهای مرتبط خودشان استفاده کنند.

حسین عبدی با اشاره به انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تحصیلات و داشتن دانش کافی مهم‌ترین شرط برای موفقیت اعضای هیات مدیره پرسپولیس است. اگر این اعضا بر پایه دانش تصمیم‌های لازم را اتخاذ کنند مطمئنا می‌توانند مشکلات موجود را حل کنند.

وی افزود: اعضای هیات مدیره پرسپولیس باید به دنبال حل مشکلات باشند و اگر بنا باشد فقط اسم آن‌ها به عنوان عضو هیات مدیره مطرح شود، کافی نیست.

عبدی با اشاره به قرارداد با مالک تجاری پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد 30 میلیارد تومان برای فصل جاری هزینه شود خوب است اما به شرطی که باشگاه بدهی‌ای نداشته باشد زیرا در این صورت اتفاقی که رخ می‌دهد این است که برای باشگاه دوباره مشکلاتی ایجاد می‌شود. من فکر می‌کنم مسئولان باشگاه باید به جای اینکه برای این فصل هزینه زیادی متحمل شوند، برای آینده سرمایه‌گذاری کنند زیرا سرمایه‌گذاری باعث می‌شود نتایج کارهای آن‌ها برای سال‌های بعد هم به جا بماند.

وی همچنین افزود: اگر یک هزینه معمول برای این فصل انجام شود و بقیه هزینه‌ها سرمایه‌گذاری شود، خیلی خوب است. من از هیات مدیره انتظار دارم با استفاده از افرادی که بدون هیچ رابطه‌ای به باشگاه راه پیدا کرده‌اند آن‌ها را در جایگاه‌های واقعی خود به کار گیرند تا پرسپولیس نیز با استفاده از افراد بادانش به موفقیت برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)