پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس برای انتخاب 11 بازیکن اصلی تیمش در دربی به جمع بندی کلی رسیده است.

این روزها فکر برانکو ایوانکوویچ حسابی مشغول دربی است. وی که تمرکز خود را روی ترکیب تیمش قرار داده و کاری به برنامه های حریف ندارد، ارنج منتخب خود را برای مسابقه عصر جمعه برگزیده است.

قرار است سرخپوشان ساعت 5 عصر جمعه با ترکیب سوشا مکانی درون دروازه، رامین رضائیان، محسن بنگر، لوکاماریچ و محمد انصاری در خط دفاعی، احمد نوراللهی و مهرداد کفشگری، در هافبک دفاعی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه در خط هافبک و مهدی طارمی در خط حمله قدم به دربی بگذارند.

 در صورتی که به هر دلیلی عالیشاه به مرز آمادگی کامل در دربی نرسد، علی علیپور جانشین وی خواهد شد.

پرسپولیس در این بازی کمال کامیابی نیا را به دلیل محرومیت و رضا خالقی فر را به علت آسیب دیدگی به همراه نخواهد داشت.

 

نبرد جمعه دو تیم ویژگی‌هایی منحصر به فردی دارد. بعد از مدت‌ها دو تیم در جدول لیگ هم‌امتیاز و در کورس قهرمانی هستند و همین مساله حساسیت بازی را دوچندان می‌کند.

برنده این مسابقه می‌تواند اسب خود را برای قهرمانی در لیگ برتر زین کند و همین مساله نوید بخش یک بازی هجومی از هر دو تیم خواهد بود و اینکه برخلاف آمار و ارقام این دربی فروردینی مساوی تمام نشود.

در حال حاضر استقلال با 45 امتیاز و تفاضل گل‌بهتر در رده دوم جدول است. استقلال در سه دیدار اخیرش به مساوی رضایت داده در حالیکه پرسپولیس هر سه بازی را برده است.

 اما مظلومی به احتمال فراوان با این ترکیب شاگردانش را به مصاف پرسپولیس خواهد فرستاد: سیدمهدی رحمتی، حنیف‌عمران‌زاده، هرایر مگویان، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، عادل شیحی، فرشید اسماعیلی (محمدرضا خرسندنیا) خسرو حیدری، جابر انصاری و سجاد شهباززاده
 
استقلال روزبه چشمی و محسن کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)