مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس چهارمین شکست خود در رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور را مقابل استقلال اهواز متحمل شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس در اولین مسابقه هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 14 امروز تیمهای استقلال اهواز و پرسپولیس در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت با گل لحظات پایانی میلاد میداوودی استقلال اهواز موفق شد حریف بزرگ تهرانی خود را با یک گل مقلوب کند.

 

نیمه اول این مسابقه به صورت متعادل روی دروازه هر دو تیم دنبال شد اما در نیمه دوم این برتری نسبی استقلال اهواز بود که به چشم آمد و میل به گلزنی بیشتر این تیم در نهایت با یک ضربه آزاد در لحظات پایانی به ثمر نشست.

خطای میثم بائو در دقیقه 92 با ضربه آزاد زیبای میلاد میداوودی از فاصله حدود 30 متری دروازه راهی کنج دروازه علیرضا حقیقی شد تا داور لحظاتی پس از آن سوت پایان مسابقه را به صدا در آورد و 3 امتیاز به حساب امتیازات اهوازی ها اضافه شود.

 

در دقیقه 68 مسابقه نیز میداوودی یک ضربه کاشته مشابه گلش روانه دروازه کرد که حقیقی این بار توپ را دفع کرد. یک دقیقه پس از آن نیز حسین بادامکی یک شوت سرکش را راهی دروازه حریف کرد که از روی دروازه توپ به پیرون رفت. در دقیقه 78 بازی نیز فرانک آتسو یک ضربه سر خطرناک را به سمت دروازه پرسپولیس زد که از کنار تیر عمودی دروازه راهی اوت شد.

 

از نکات قابل توجه این مسابقه تعویض های زلاتکو کرانچار بود که هر سه آنها ناکام ماند. محمد پروین هادی نوروزی و میثم بائو که به ترتیب به جای شیری، خلیلی و منصوری وارد زمین شدند نه تنها هیچ حرکت مثبتی تا پایان نود دقیقه انجام ندادند، و تک گل حریف نیز روی اشتباه بائو به دست آمد.

 

علیرضا فغانی داور این بازی به محسن ارزانی، جواد رزاقی و جاسم صادقی از تیم استقلال اهواز و مجتبی زارعی و حسین بادامکی از تیم پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا حقیقی، علیرضا محمد، نبی باقریها ، سپهر حیدری، ابراهیم شکوری ، تیاگو فراگا ، مهدی شیری(محمد پروین)، محمد منصوری(میثم بائو)، مجتبی زارع، محسن خلیلی(هادی نوروزی) و حسین بادامکی

سرمربی: زلاتکو کرانچار


ترکیب استقلال اهواز: نادر قبیشابی ، حسین ماهینی،  جاسم صادقی  ،هادی خنیفر ، محسن ارزانی،  رضا معقولی، جواد رزاقی ، میلاد میداوودی، اسماعیل شریفات ، عبدالله توحیدی مهر و فرانک آتسو

عبدالمجید باقری نیا

 

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)