مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس تهران با برتری مقابل پاس همدان برای اولین بار در لیگ نهم به رده سوم جدول رده بندی  صعود کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس در آخرین مسابقه هفته بیستم از ساعت 15 امروز دو تیم پرسپولیس و پاس به مصاف هم رفتند که در پایان نود دقیقه تلاش بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پرسپولیس به پایان یافت.

تک گل این مسابقه را میثم بائو در نیمه اول به ثمر رساند. حدود 10 هزار تماشاگر برای تماشای این مسابقه از نزدیک در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

 

قضاوت این مسابقه بر عهده البرز حاجی پور بود که در نیمه دوم به ابراهیم شکوری، میثاق معمارزاده و محسن خلیلی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

 

نیمه اول این بازی بسیار سرد و کسل کننده دنبال شد و تنها روی اشتباه مسلم سوشا مکانی شاهد به ثمر رسیدن گل پرسپولیس بودیم اما در آخرین دقایق نیمه دوم چند موقعیت روی دروازه های دو تیم به وجود آمد که باعث آب شدن یخ این بازی شد.

 

در دقیقه 65 مسابقه هادی بلوری از درون محوطه جریمه پرسپولیس یک ضربه چکشی را روانه دروازه کرد که توپ به شکلی نفس گیر از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه هشتاد و سوم نیز روی یکی از معدود حملات برنامه ریزی شده پرسپولیس محسن خلیلی با یک ضربه روپای زیبا از درون محوطه جریمه توپ را به تیر افقی دروازه پاس کوبید. خلیلی در دقیقه 92 و لحظاتی قبل از تعویضش هم به طور اتفاقی در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد که با گیر کردن پایش در چمن در مقابل مکانی این توپ را از دست داد.

 

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب این 3 امتیاز 32 امتیازی شد و موقتا تا انجام مسابقه تیم های سپاهان و مقاومت سپاسی به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.

ترکیب پرسپولیس: میثاق معمارزاده، علیرضا محمد، نبی الله باقری ها(شیث رضایی)، سپهر حیدری، ابراهیم شکوری،میثم بائو، تیاگو فراگا، حسین بادامکی ، محمد منصوری، اشپیتم آرفی(کریم باقری)، محسن خلیلی(هادی نوروزی)


ترکیب پاس همدان: سوشا مكاني، مجيد حيدري، ساشا كلونيجا، مجيد غلام‌نژاد، پويا سيف پناهي، يداللله اكبري (69 – آرتور يديگاريان)، روزبه شاه علي دوست، وريا غفوري، هادي بلوري (82 – اويس كرد جهان)، مقداد قباخلو و هادي اصغري (68 – صابر ميرقرباني(
سرمربي: علي اصغر مدير روستا


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)