مرجع خبری پرسپولیس : ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و ابومسلم در چارچوب هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 در حضور بيش از 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي آغاز شد و با برتری پرسپولیس به پایان رسید.

اين ديدار در نيمه اول با نتيجه تساوي يك بر يك به پايان رسيد. پرسپولیس در این نیمه یک بازی پرانتقاد و ضعیف را در برابر تیم انتهای جدولی ابومسلم انجام داد اما در نهایت در نیمه دوم با دومین گل کریم باقری سه امتیاز این بازی را به حساب خود اضافه کرد.

 

گل های پرسپوليس را كريم باقري در دقایق 35  و 55 به ثمر رسلند و داوود دانش‌دوست تك گل ابومسلم را در دقيقه 44 به ثمر رساند.

قضاوت اين مسابقه به عهده خداداد افشاريان بود که کارآسانی را برای قضاوت این مسابقه در پیش رو داشت.

 

از نکات جالب توجه این مسابقه نداشتن حاشیه درون زمین بین بازیکنان بود به طوری که کوچکترین حرکت ناشایستی در طول نود دقیقه از سوی بازیکنان دو تیم سرنزد.

(آمارکلی بازی در  ادامه مطلب)

در عین حال تنها یک بار کارت زرد از جیب داور برای جریمه سعیدخانی بیرون آمد و هیچ بازیکنی با کارت قرمز داور مواجه نشده و بازیکنان در اکثر دقایق با رعایت بازی جوانمردانه برای رسیدگی به وضعیت بازیکنان  مصدوم حریف توپ را از جریان بازی خارج کردند.

 

ترکیب تیم پرسپولیس : علیرضا حقیقی، شیث رضایی، نبی الله باقری ها، علیرضا محمد، ابراهیم شکوری(مجتبی شیری77)، فراگو تیاگو، کریم باقری، عادل کلاه کج(مهدی شیری72)، هوار ملا محمد، وسلی برازیلیا و مجتبی زارعی(میثم بائو60)

ترکیب تیم ابومسلم:  غلامی، خانی، ناصحی، حقدوست، دانش دوست، شهرکی(نوری70)، سرآسیابی، صنیعی(شکوه مقام58)، لوینیان، بهادرانی، شاکری(رجب زاده75)

 

 

آمار مسابقه

پرسپولیس

ابومسلم

5

کرنر

7

17

خطا

11

0 کارت زرد 1
0 کارت قرمز 0
0 آفساید 1
20 سانتر 15
2 شوت به دروازه 6

3

موقعیت گل

5

51 درصد مالکیت 49
درصد گردش در مناطق زمین
یکسوم دفاعی پرسپولیس میانه میدان یکسوم دفاعی ابومسلم
13 72 15

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)