مرجع خبری پرسپولیس: تیم فوتبال پرسپولیس در اولین مسابقه خود با سرمربی جدید در ورزشگاه آزادی مقابل تیم ذوب آهن به تساوی دست یافت.


ديدار تيم هاي پرسپوليس و ذوب آهن از ساعت 15 در ورزشگاه آزادي با حضور 30 هزار تماشاگر آغاز شد که در پایان با تساوی یک یک دو تیم به پایان رسید.


در نیمه اول این دیدار بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت اما در نيمه دوم با تغييري كه پرسپوليس در تركيب خود ايجاد كرده بود آغاز شد.

به این ترتیب پرسپوليس توانست با خطاي محمد حسيني روي هادي نوروزي صاحب ضربه پنالتي شود. اين ضربه را در دقيقه 53 محسن خليلي به گل تبديل كرد.


بعد از اين گل سرخپوشان نتوانستند حمله اي روي دروازه تيم اصفهاني ايجاد كنند و شاگردان منصور ابراهيم زاده با تلاش فراوان توانستند در دقيقه 86 با پاس كاسترو و ضربه دقيق كيوان امرايي به گل رسيد تا تعويض ابراهيم زاده پس از 4 دقیقه یک تعویض طلایی لقب بگیرد .


اين تيم اصفهاني در دقايق پاياني نيز دو، سه موقعيت مناسب را از دست داد. یک بار در دقیقه 92 اسماعیل فرهادی در شرایط تک به تک با واکنش معمارزاده توپش را از دست داد. یک دقیقه بعد وبا دفع ناقص میثاق روی کرنر ارسال شده ثلثالی توپ را از روی نقطه پنالتی به آسمان کوبید.


در نیمه اول نیز
بعد از اينكه دو تيم براي دقايقي به ارزيابي هم پرداختند اين ذوب آهن بود كه رفته رفته نبض بازي را به دست گرفت و حتي حملات خوبي هم روي دروازه پرسپوليس خلق كرد.


در صحنه اي از بازي شوت محمد قاضي را معمارزاده با واكنشي مناسب به كرنر فرستاد و توپ ارسال شده از نقطه كرنر نيز موقعيت خوبي براي تيم اصفهاني ايجاد كرد به طوري كه آرفي از روي خط دروازه پرسپوليس توپ را دور كرد.  در ادامه اين نيمه دو تيم حملاتي داشتند اما به نتيجه اي نرسيدند.

 

بدين ترتيب پرسپوليس در اولين حضور علي دايي به عنوان سرمربي يك امتياز گرفت و جمع امتيازهاي خود را به 34 رساند و در رده سوم جدول باقي ماند. ذوب آهن نيز با اين تساوي 41 امتيازي شد و در رده دوم قرار گرفت.

قضاوت اين مسابقه بر عهده محسن قهرماني بود. وي به علي احمدي از ذوب آهن و حسين بادامكي از پرسپوليس كارت زرد داد.

ترکیب پرسپوليس: ميثاق معمارزاده، شيث رضايي، مجتبي شيري، ابراهيم شكوري، عليرضا محمد، تياگو فراگو، عادل كلاه كج، محمد پروين(46 محمد منصوري)، حسين بادامكي، آرفي( 46 محسن خليلي) و هادي نوروزي(71ميثم بائو)
سرمربي: علي دايي

ترکیب ذوب آهن: شهاب گردان، سيد محمد حسيني، محمد صلصالي، فرشيد طالبي، حسن اشجاري، محمد منصوري، محمد رضا خلعتبري( 85- كاسترو)، اسماعيل فرهادي، محمد قاضي(69- كيوان امرايي)، علي احمدي و قاسم حدادي فر(65- محسن مسلمان)
سرمربي: منصور ابراهيم زاده

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)