پرسپولیس نیوز :  قرارداد 10 ساله باشگاه پرسپولیس با امیرحسین حاجی‌زاده نابغه فوتبال اردبیل به امضا رسید که باشگاه پرسپولیس متعهد شد، ماهانه یک میلیون تومان با مزایای خاص و افزایش سالیانه این مبلغ پرداخت کند.

در مراسمی که ساعاتی پیش بدون حضور علی دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان در هیئت فوتبال استان اردبیل برگزار شد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در سخنانی با اشاره به برجستگی‌های مردم استان اردبیل در شرافت، مردانگی، معرفت، دینداری و ولایتمداری اظهار داشت: مردم این خطه خواستگاه ستاره‌های درخشان و تربیت‌گاه انسان‌های شخیصی است که در عرصه‌های مختلف چون نگینی بر تارک انقلاب اسلامی می‌درخشند.

محمد رویانیان نمونه این افتخار بین‌المللی و جهانی را علی دایی توصیف کرد و افزود: در کنار تربیت شخصیت‌های برجسته علمی،‌ مذهبی و مفاخر ارزشمند در رشته‌های مختلف، اردبیل بزرگ مردی همچون دایی را در دامن خود پرورش داده که افتخار ملی، آسیایی، جهانی و بین‌المللی است.

وی گفت: دنیا ایران را با این شخصیت و اسطوره فوتبال می‌شناسند و همه به وجود او و قهرمان بلامنازع حسین رضازاده افتخار کرده و در برابر افتخارات آنها سر تعظیم فرود می‌آورند.

رویانیان تصریح کرد:‌ همه فوتبالیست‌های کشور به ویژه استان اردبیل باید در مسیر فوتبالی خود به علی دایی اقتدا کنند چرا که اگر بنده اردبیلی بودم جز علی دایی هیچ الگویی را نمی‌پذیرفتم.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: برای اولین بار در کشور روسیه علی دایی از توانمندی‌های امیرحسین پرده برداشت و در دیداری که ما با مسئولان آکادمی رابین‌کازیین روسیه داشتیم این نابغه و استعداد شاخص فوتبال اردبیل را معرفی کرد و ما از آن لحظه بسیار علاقه‌مند به جذب این نابغه فوتبال شدیم.

وی اضافه کرد: فردوسی‌پور در برنامه 90 به دلیل زرنگی و توانمندیش او را به تصویر کشید که بلافاصله بنده در همان شب با رئیس هیئت فوتبال استان تماس برقرار کرده و خواستار جذب این نابغه فوتبال شدم.

پرسپولیس 13 هزار فوتبال‌آموز در کشور دارد

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه سخنان خود یادآور شد: باشگاه پرسپولیس در یک سال اخیر 13 هزار فوتبال‌آموز را در سراسر کشور جذب و بیش از 70 مدرسه فوتبال را راه‌اندازی کرده است.

رویانیان بیان کرد: ما مدرسه فوتبالمان را در اردبیل در گروه سنی پایه زیر نظر مربی توانمند امیرحسین شیخلوند پایه‌گذاری می‌کنیم و امیدواریم همه ساله این مربی پرتلاش بتواند پنج بازیکن به مانند امیر حسین تحویل ما دهد.

 

 مهدي شيخلو وند مربي مدرسه فوتبال ايرانيان نوين اردبيل كه در پرورش و معرفي اميرحسين حاجي زاده، پديده نو ظهور فوتبال اردبيل نقش مهمي داشت به عنوان نماينده باشگاه در مدرسه فوتبال پرسپوليس اردبيل فعاليت خواهد كرد.

 

رويانيان ادامه داد: هم اكنون باشگاه پرسپوليس ۶۹ مدرسه فوتبال در جاي جاي كشور دارد كه ۱۳ هزار فوتبال آموز در اين مدارس مشغول فعاليت هستند و اميدواريم با آغاز بكار هفتادومين مدرسه در اردبيل اين ظرفيت افزايش يافته و چندين حاجي زاده به فوتبال كشور تحويل دهيم.

 

وي همچنين گفت: البته ما تنها به جنبه فوتبال نگاه نمي كنيم و سعي داريم تا محصولات اين مدرسه فوتبال از جمله اميرحسين از نظر اعتقادي نيز همچون مردم ولايت مدار و حسيني دارالارشاد اردبيل پروش پيدا كنند.
مديرعامل پرسپوليس تشريح كرد: براين اساس بايد در اين راه مواظب خطرات پيش روي فرزندانمان باشيم و يادمان نرود در كنار آموزش فوتبال بايد با اين استعدادها در اندازه خودشان برخورد كنيم.

وی ادامه داد: برای 30 میلیون هوادار پرسپولیس جای خوشحالی است که در سراسر کشور و شهرهای مختلف استعدادهای ناب فوتبالی پرورش یافته و شناسایی شوند تا در آینده بتوانیم از این محصولات استفاده کنیم.

رویانیان گفت: ما با پدر و مادر امیرحسین قرار گذاشتیم، امیرحسین تحصیلات و فوتبال خود را در اردبیل ادامه دهد اما به قرارداد 10 ساله خود با پرسپولیس و مزایایی که برای او در نظر گرفتیم، پایبند باشد که در هنگام بزرگسالی در صورت صلاحدید در تیم بزرگسالان پرسپولیس بازی کند و اگر قصد داشتیم او را ترانسفر کنیم از محل این نقل و انتقال حق و حقوق او محفوظ است.

وی به تأخیر پرواز علی دایی به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی اشاره کرد و افزود: امروز همزمان با سالگرد شادروان پدر علی دایی مراسم یادبودی نیز برگزار می‌شود که امیدواریم در این مراسم حاضر شویم.

این مسئول اظهار داشت: قرارداد 10 ساله او آماده شده و با امضای طرفین رسمیت پیدا می‌کند ولی ما دوست داریم امیر حسین همچنان دوران بچگی و طراوت آن ایام را حفظ کرده و در آینده به یک شخصیت ارزشمند فوتبالی تبدیل و تحویل جامعه شود.

 

 

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل: نسل سوم فوتبال اردبیل پرفروغ‌تر است

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: نسل سوم فوتبال استان اردبیل نسلی توانمند همراه با استعدادهای ناب و بی‌بدیل است که در آینده فوتبال این کشور می‌درخشند.

 

صمد نوتاش عصر امروز در مراسم انعقاد قرارداد باشگاه پرسپولیس با نابغه فوتبال اردبیل اظهار داشت: ما از رویانیان که مرد میادین جنگ و مدیریت در نظام اسلامی است و کارنامه قابل قبولی را در عرصه‌های مختلف دارد، قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با نگاه اخلاق‌محورانه در فوتبال بتوانند با همراهی اسطوره فوتبال جهان در پرسپولیس موفق عمل کنند.

وی تصریح کرد: منش و شخصیت علی دایی باید به صورت منشوری در فوتبال ایران تنظیم و جمع‌بندی شده تا نسل‌های آینده از این منشور ارزشی اخلاقی و حرفه‌ای استفاده کنند.

نوتاش از حضور علی دایی در جلسه قدردانی کرد و ادامه داد: بنده از اصحاب رسانه، اهالی خبر و جراید قدردانی می‌کنم که همیشه یار و همراه فوتبال این استان هستند.

این مسئول در ادامه سخنان خود نسل اول فوتبال این استان را ظهور و بروز استعدادهای ارزشمند فوتبالی نظیر علی دایی به عنوان اسطوره فوتبال جهان اعلام کرد و یادآور شد: نسل دوم فوتبال این استان انصاری‌فرد، شیروند و بایرامی هستند که در حال حاضر در تیم‌های مختلف و تیم ملی بازی می‌کنند.

وی از حضور چهار فوتبالیست این استان در لیست تیم ملی بزرگسالان و امید کشورمان خبر داد و خاطر نشان کرد: ما دو بازیکن در تیم بزرگسالان و دو بازیکن در تیم ملی امیدهای زیر 26 سال دعوت شده به اردوی فوتبال کشورمان را داریم که امیدواریم همه این استعدادها موفق عمل کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل نسل سوم فوتبال این استان را ناب و دارای برجستگی‌های منحصر به فرد توصیف کرد و بیان داشت: ‌امیرحسین حاجی‌زاده و ده‌ها پدیده فوتبال دیگر از این استان در آینده در عرصه‌های ملی و جهانی می‌درخشند و ما امیدواریم با پشتوانه‌سازی بتوانیم فوتبال اردبیل را از رکودی که به آن دچار شده بود، خلاصی دهیم.

نوتاش با بیان اینکه فوتبال این استان از نبود اسپانسرهای قوی و پشتوانه سرانه مادر بی‌بهره است، گفت: علی‌رغم استعدادهای ناب فوتبالی به دلیل نبود کارخانه‌ها و صنایع بزرگ فوتبال این استان آنچنان جهشی نداشته اما امیدواریم با حمایت مدارس فوتبال و مسئولان بتوانیم در این زمینه توفیقی به دست آوریم.

وی از دعوت 30 بازیکن فوتبال این استان به تیم‌های ملی مختلف اعم از بزرگسالان، امیدها،‌ جوانان و نوجوانان خبر داد و افزود: ما امروز خوشحال هستیم که قرارداد امیرحسین با باشگاه بزرگ پرسپولیس منعقد می‌شود و بنده از روز اولی که سردار رویانیان تماس گرفتند تا مقدمات جذب این استعداد ناب فوتبال اردبیل به باشگاه پرسپولیس فراهم آید مشورت‌هایی را با مربیان و افراد مختلف انجام دادم و تلاش بر آن است تا با حضور علی دایی این استعداد رشد پیدا کرده و به شکوفایی برسد.

نوتاش در پایان تصریح کرد: در این قرارداد با رعایت حق و حقوق باشگاه و همچنین تأمین امکانات مختلف سعی می‌شود برخی از ایرادات جزئی برطرف شده و زمینه برای تحول جدی در این امر فراهم آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)