مرجع خبری پرسپولیس : استادار آذربايجان شرقي با توجه به ازدحام جمعيت در اطراف ورزشگاه يادگار امام تبريز به هلال احمر آماده باش داده است.

* به دليل تجمع زياد افراد و علاقه مندان به فوتبال در اطراف ورزشگاه يادگار امام كه گفته مي شود تپه هاي اطراف ورزشگاه را در اختيار خود در آورده اند، معاونت امنيتي – سياسي استانداري آذربايجان شرقي از هلال احمر خواسته در حالت آماده باش قرار داشته باشند و هر گونه خدمت رساني را براي مردم فراهم كنند.

اوضاع براي ارگان هاي مختلف خاص توصيف شده و از آنها خواسته شده براي خدمت رساني آماده باشند.

* دو تيم تراكتورسازي و پرسپوليس به دليل ازدحام جمعيت و ترافيك سنگين براي رسيدن به ورزشگاه يادگار امام همزمان راهي ورزشگاه شده اند تا به موقع خود را به ورزشگاه برسانند.

*از شب گذشته تبريز در تب و تاب ديدار تراكتورسازي و پرسپوليس قرار گرفته است.

از شب قبل مردم شهر تبريز چه آنهايي كه به فوتبال علاقه دارند و چه آنهايي كه با فوتبال بيگانه هستند در تب و تاب بازي امروز تيم شهرشان با پرسپوليس هستند و گفته مي شود عده اي در اطراف ورزشگاه يادگار امام چادر زده بودند.

* اولين مسئله اي كه در بدو ورود به تبريز ديده مي شود تجمع نيروهاي پليس در اين شهر است. با توجه به حساسيت بازي و شور و حال علاقه مندان فوتبال در تبريز ماموران نيروي انتظامي براي حفظ نظم و جلوگيري از سواستفاده از اين شرايط با تعداد بيشتري در شهر حضور دارند. آنها از تجمع افراد در شهر براي جلوگيري از ترافيك ممانعت به عمل مي آورند.

* خبرنگاراني كه از تهران براي پوشش اين بازي به تبريز رفته اند با استقبال فراز كمالوند و ناصر شفق روبرو شده و در هتل پارس مستقر شدند. در اين هتل مجتبي شريفي و كاروان پرسپوليس نيز حضور دارند.

* اكبر ميثاقيان سرمربي تيم دسته اولي شهرداري تبريز نيز در هتل پارس حضور داشت.

* بيوتر دستيار افشين قطبي ظهر امروز همراه خبرنگاران تهراني وارد تبريز شد اما به هتل محل اقامت خبرنگاران نرفت.

* شب گذشته 49 هزار قطعه بليت الكترونيك فروخته شده ولي امروز هم فروش بليت به صورت سنتي صورت گرفته است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)