مرجع خبری پرسپولیس : شلوغي نيمكت پرسپوليس سبب شد داور، بازي را متوقف كند.

دقايقي پس از آغاز مسابقه داور اين ديدار متوجه نفرات اضافه در نيمكت پرسپوليس شد كه با متوقف كردن بازي، محسني دستيار زرينه و يك نفر از اعضاي تداركات سرخ‌پوشان را به روي سكوها فرستاد تا بازي ادامه پيدا كند.

*قبل از آغاز ديدار مهدي شيري و اشپتيم آرفي به سمت خداداد عزيزي، سرمربي استقلال اهواز رفتند و با او خوش و بش كردند.

*بازي تيم‌هاي استيل‌آذين و صباي قم به طور مستقيم در حالي از اسكوربورد ورزشگاه آزادي پخش شد كه اين مسابقه با رأي كميته انضباطي بدون حضور تماشاگران برگزار مي‌شود، ضمن اينگه گل‌هاي كريمي با استقبال بازيكنان پرسپوليس روبرو شد.

*بيوتر، مربي تيم ملي و دستيار قطبي، زادمهر و بهزادي از اعضاي كميته فني پرسپوليس، عظيم‌زاده، مدير روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال همراه با شفيع‌زاده و انصاري‌فرد مديران عامل 2باشگاه در جايگاه ويژه حضور دارند.

*هادي نوروزي كه ساعت 2 بامداد همراه كاروان تيم ملي به ايران رسيده است در تركيب اصلي پرسپوليس به ميدان رفته و آرفي و خليلي از روي نيمكت بازي را نظاره مي‌كنند.

*پس از اينكه عبدالله توحيدي مهر، مدافع استقلال اهواز توسط داور مسابقه اخطار گرفت، خداداد عزيزي، سرمربي تيم اهوازي تا كنار خط مسابقه رفت و به شدت به داور به خاطر تصميمش اعتراض كرد.

*همسر اشپيتيم آرفي، مهاجم پرسپوليس از جايگاه خبرنگاران اين بازي را تماشا مي‌كند.

*مهدي هاشمي‌نسب و كريم باقري قبل از آغاز بازي همديگر را در آغوش گرفته و با يكديگر خوش و بش كردند.

*كادر فني و تمام بازيكنان پرسپوليس با دسته‌هاي گل به سمت خداداد عزيزي رفتند و از او براي رفتن به ميدان رخصت گرفتند، ضمن اينكه در آن سو آتسو، مدافع سابق پرسپوليس به سمت نيمكت اين تيم رفته و دقايقي را با عابدزاده، خوردبين و كرانچار ديدار كرد.

*هادي نوروزي، بازيكن اخلاق هفته اول ليگ برتر از سوي مسئولان سازمان ليگ با اهداي جوايزي تقدير شد.

*عزيز محمدي، رئيس سازمان ليگ در ورزشگاه حضور دارد و بازي را از نزديك نظاره مي‌كند.

منبع: فارس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)