خبرگزاری پرسپولیس : مراسم با شکوه افتتاحیه تورنمنت هشت جانبه مالزی با حضور حمید استیلی و کلیه اعضای تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس و تیم‌های حاضر در این مسابقات برگزار شد.

مراسم زیبا و با شکوه افتتاحیه تورنمنت هشت جانبه مالزی طبق مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچون رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با کیفیت مناسب، بعدازظهر امروز در ورزشگاه پرتالینگ جایا معروف به پی جی با حضور کلیه تیم‌های شرکت کننده برگزار شد.

میزبانان این مراسم با برنامه‌های رسمی و سنتی خود جلوه زیبایی به ورزشگاه داده بودند. لوگوی تیم‌های حاضر در این مسابقات به معرض نمایش در آمد و با حرکت نوارهای رنگی از نقاط مختلف زمین به سمت مرکز زمین و ورود توپ بزرگی که روی آن لوگوی این تورنمنت حک شده بود جالب توجه بود. توپ بادی از کنار زمین بر روی نقطه وسط زمین قرار گرفت و با اجرای سرود مخصوصی، بادکنک‌های رنگی از درون توپ میانه میدان جلوه زیبایی خلق کرد و حاضران در ورزشگاه را به وجد آورد. پس از آن گروه‌های ورزشی به هنرنمایی پرداختند.

حمید استیلی رئیس آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس، مصطفی قنبرپور مربی تیم ملی، سعید تهرانی‌نژاد سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس، منصور هاشمی مربی این تیم و دیگر مسئولان باشگاه در جایگاه ویژه حضور داشتند.

پس از پایان مراسم افتتاحیه، دیدار دو تیم فرنزیونایتد و کره جنوبی آغاز شد. تیم کره جنوبی با لباس‌های سفید و تیم میزبان این رقابت‌ها با لباس‌های مشکی وارد زمین شده و به رقابت پرداختند.

 

10 گل حاصل دو دیدار از تورنمنت هشت جانبه نوجوانان

دیدارهای تورنمنت هشت جانبه مالزی که هر مسابقه به مدت 80 دقیقه خواهد بود، با انجام دو بازی برگزار شد و طی آن تیم ملی مالزی با نتیجه 5 بر صفر از سد تیم اسلاویا گذشت و تیم فرنز یونایتد مالزی نیز با نتیجه 3 بر 2 کره جنوبی را شکست داد.

گفتنی است، مسابقات گروه دوم هم از فردا آغاز می‌شود و در اولین دیدار تیم‌های فرنزیونایتد اندونزی به مصاف تیم ملی اسلواکی می‌رود و تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس نیز در برابر تیم چونبوری تایلند صف آرایی خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)