خبرگزاری پرسپولیس : دیروز مصاحبه ای از حسین عبدی منتشر شد که در آن انتقادات تندی از یحیی گل محمدی کرده بود.

عبدی که پیش از سفر به انگلستان با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور در کادرفنی مذاکره کرده بود، وقتی بعد از سه هفته به ایران بازگشت و خبر حضور بگوویچ روی نیمکت سرخپوشان را شنید حسابی از کوره در رفت و مصاحبه تندی علیه گل محمدی انجام داد.

اما جالب است بدانید در مذاکرات عبدی و باقری با محمد رویانیان و یحیی گل محمدی، قرار بر این بود حسین عبدی به مدت 10 روز برای انجام امور شخصی به مسافرت برود و بعد از آن برای امضای قرارداد و حضور در تمرینات به ایران برگردد.

غیبت عبدی اما سه هفته به طول انجامید و یجیی گل محمدی که در تمرینات و مسابقات پرسپولیس به تنهایی بار تیم را به دوش می کشید ، ناچار شد به گزینه های دیگر برای حضور در کادرفنی فکر کند.

از آنجایی که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس است و مسئولیت نتایج با اوست و باید در مقابل عملکرد تیمش پاسخگو باشد، این حق را دارد که پس از طولانی شدن غیبت حسین عبدی با نفرات دیگری برای حضور در کادرفنی مذاکره کند.

اما نکته جالب اینجاست که عبدی در تمام این مدت سکوت اختیار کرده بود اما زمانی که فهمید باشگاه پرسپولیس با گزینه دیگر برای کادرفنی مذاکره کرده، مصاحبه تندی علیه گل محمدی انجام داد و توانایی های فنی او را هم زیر سئوال برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)