جمعه 28 فروردین(16:19)

مرجع خبری پرسپولیس: رينالدو كوروزا بازيكن پرويي تيم فوتبال استقلال با توجه به دقايقي كه براي اين تيم به ميدان رفته به عنوان گرانترين بازيكن ليگ انتخاب شد. اگر مبلغ قرارداد وی را بر تعداد دقایق بازی اش تقسیم کنیم به هر دقیقه بازی 40 میلیون تومان می رسد! پولی که تمام تلاش یک عمر یک کارگر ایرانی هم نمی شود… به راستی چه کسی پاسخ گوست؟
رينالدو كوروزا بازيكن تيم استقلال در دي ماه سال 1387 به اين تيم پيوست و بعد از گذشته چند روز در تمرينات اين تيم مصدوم شد. پزشك استقلال اعلام كرد وي قادر نخواهد بود چند هفته به ميادين برود وبايد تحت مداوا قرار بگيرد. رينالدو  پس از چند هفته مداوا به آمادگي رسيد و اولين و آخرين بازي خود در ليگ برتر را در تاريخ دهم اسفند ماه مقابل پيكان انجام داد. البته در اين ديدار 10 دقيقه پاياني بازي را به ميدان رفت و درباره عملكرد او نيز بهتر است اظهار نظري نكنيم.
 
در روزهاي اخير بار ديگر اعلام شد اين بازيكن به دليل مصدوميت نمي‌تواند تمرين كند. درست در زماني وي غايب تمرينات بود كه به نظر مي‌رسيد  با حضور در بازيهاي استقلال به اين تيم كمك خواهد كرد. حرف و حديثهاي فراواني هم درباره جذب وي به ميان آمد كه در نهايت منجر به شكايت مسئول روابط عمومي باشگاه استقلال از رضا رجبي شد.

قصد نداريم صحبتهاي رجبي را تكذیب يا تاييد كنيم و درباره صحت و سقم حرفهاي او نظري بدهيم. همچنين  هم قصد نداريم بگوييم نوري فر در اين انتقال نقش داشته يا نه. ديگر كاري كه نمي‌خواهيم انجام دهيم اين است كه استقلال را به حاشيه ببريم تا با باز كردن اين ماجرا در هفته پاياني ليگ متهم به برهم زدن جو استقلال شويم. ما تنها به دنبال يك جواب هستيم. رينالدويي كه براي 10 دقيقه بازي در استقلال 400 هزار دلار دريافت كرد و به عبارت ديگر براي هر دقيقه بازي در اين تيم 40 هزار دلار گرفت امروز كجاست و چرا هيچ فردي در استقلال پاسخگوي اين انتقال نيست؟ دليل جذب رينالدو چه بوده و اگر وي از بازيكنان فعلي اين تيم برتري ندارد چرا در زمان ورود وي اينگونه تبليغات صورت گرفت و در كل چرا انتقال او صورت گرفت؟ جواب دادن به اين سوال امروز نيازي بايد صورت بگيرد چراكه با اتمام قرارداد اين بازيكن در پايان مسابقات اين سوال نيز در ميان بي‌شمار سوالات ناپديد خواهد شد.

این بازیکن برزیلی در حال حاضر بازیکن تیم استقلال محسوب می شود و از این تیم نیز اخراج نشده است و باید مبلغ قرارداد وی تمام و کمال پرداخت شود.
 
در حالي كه در آستانه ورود به فصل نقل و انتقالات هستيم و تلاشها براي از بين رفتن پديده دلاليسم افزايش يافته باشگاه‌ها بايد در زمان جذب بازيكن بيشتر دقت كنند تا چنين بازيكناني كه تنها نيمكتها را اشغال مي‌كنند و سرمايه‌هاي اين كشور را هرچند كم هدر مي‌دهند در ليست خريد قرار نگيرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)