با وساطت دايي و كاشاني پدر حقيقي دستگير و آزاد شد

مرجع خبری پرسپولیس : پدر دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس پس از پايان بازي با وساطت علي دايي و حبيب كاشاني آزاد شد.

پس از پايان بازي پدر عليرضا حقيقي در حالي كه از ميان هواداران مي‌گذشت تا بتواند پسر خود را بعد از پايان بازي ببيند، با شماري از هواداران استقلال درگيري فيزيكي پيدا كرد.
شدت درگيري به حدي بود كه وي از سوي ماموران حراست دستگير شد.
پدر حقيقي به دادگاهي كه در تونل ورزشگاه آزادي براي رسيدگي به اغتشاشات هواداران اختصاص دارد منتقل شد و پس از پايان نشست خبري، علي دايي و حبيب كاشاني براي آزادي وي به اين دادگاه رفتند و در نهايت پدر دروازه بان پرسپوليس را آزاد كردند.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي تهران بزرگ اعلام كرد: بازي دو تيم پرسپوليس و استقلال در امنيت كامل برگزار شد و بين 10 تا 15 نفر در ارتباط با فروش بليط و درگيري بيرون از ورزشگاه دستگير شدند.

سرهنگ محسن خانچرلي  گفت: در بازي امروز دو تيم مطرح پايتخت مورد خاصي نداشتيم و بازي در امنيت كامل و بدون هيچ مشكلي برگزار شد.
وي اظهار داشت: همكاري تماشاگران با پليس خوب بود، چند نفر از دستگير شدگان به دليل فروش بليط تقلبي و بازار سياه دستگير شده‌اند.
سرهنگ خانچرلي افزود: عده‌اي از تماشاگران نيز به دليل درگيري فيزيكي توسط مأموران پليس دستگير شده‌اند.
شهرآورد شصت و هشتم دو تيم آبي و قرمز با برد تيم پرسپوليس همراه شد.

جشن و پايكوبي هواداران پرسپوليس در خيابان‌هاي تهران

هواداران پرسپوليس پس از پيروزي 2 بر يك برابر استقلال به جشن و پايكوبي پرداختند.

تماشاگران پرسپوليس كه از پيروزي تيم‌شان برابر استقلال خوشحال بودند، در خيابان‌هاي تهران به جشن و پايكوبي پرداختند.
هواداراني كه به استاديوم آزادي رفته بودند نيز در راه بازگشت پيروزي تيم‌شان را جشن گرفتند.

پرسپوليس در دربي 68 موفق شد با نتيجه 2 بر يك استقلال را شكست دهد.
هواداران پرسپوليس كه پس از اين پيروزي با جشن و پايكوبي قصد ترك ورزشگاه راداشتند در محوطه داخلي ورزشگاه با هواداران استقلال روبرو شدند كه اين رويارويي به درگيري فيزيكي ختم شد. تعدادي از هواداران استقلال كه از اين شكست ناراحت شده بودند به سمت هواداران پرسپوليس حمله كرده و درگيري جدي شد. تعدادي از درگير شوندگان چاقو در دست داشتند. همين موضوع باعث شد كه ماموران حراست و يگان ويژه كه مسئوليت امنيت كنار زمين را داشتند به يكباره به بيرون آمده و از شدت درگيري‌ها جلوگيري كنند.
در اين درگيري چند هوادار دستگير شد.

*هواداران استقلال با شعار ” مديرعامل دروغگو نمي‌خواهيم ” عليه واعظ آشتياني شعار دادند.

عليرضا حقيقي پس از پايان بازي از جايگاه ويژه بالا رفت و در بين هواداران استقلال قرار گرفت. هواداران استقلال كه از باخت ناراحت بودند با دروازه‌بان پرسپوليس درگيري فيزيكي پيدا كردند در همين حين يكي از مامورين حراست از حقيقي خواست جايگاه را ترك كند اما حقيقي به جاي توجه به حرف اين مامور با مشت به صورت وي كوبيد.

* واعظ آشتياني در حالي كه هنوز به پايان بازي باقي مانده بود پس از به ثمر رسيدن گل دوم پرسپوليس ورزشگاه آزادي را ترك كرد.

* هواداران استقلال كه از باخت مقابل پرسپوليس ناراحت بودند هنوز بازي به پايان نرسيده بود كه سنگ‌هاي بزرگي را به سمت چمن پرتاب كردند.

* پس از پايان بازي علي دايي كه به شدت از پيروزي پرسپوليس خوشحال بود، گريه كرد.

* پس از پايان بازي يكي از هواداران پرسپوليس قصد داشت به سمت علي دايي برود اما ماموران نيروي انتظامي مانع از رسيدن اين هوادار به علي دايي شد.

*هواداران استقلال به شدت عليه مرفاوي و آشتياني شعار دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)