مرجع خبری پرسپولیس: با راي شوراي استيناف باشگاه پرسپوليس،‌ 10 درصد از ميزان آخرين جريمه هوار ملا محمد به صورت تعليقي،‌ كسر شد.

 

جلسه شوراي استيناف باشگاه پرسپوليس امروز(سه شنبه) براي بررسي درخواست هوار ملا محمد مبني بر تخفيف در حكم كميته انضباطي اين باشگاه تشكيل شد و پس از بحث و تبادل نظر اعضا،‌ راي اين شورا اعلام شد.

در اين جلسه كه از ساعت 14 امروز و با حضور حبيب كاشاني،‌ محمود خوردبين، مسعود پيشوا،‌ محمد پنجعلي و نادر محمدخاني برگزار شد دبير شوراي استيناف،‌ گزارشي از تخلفات و راي كميته انضباطي باشگاه را ارائه و اعضاي شوراي استيناف بر اساس آن و مجموع گزارش هاي رسيده، تبادل نظر و اعلام راي كردند.

بر اساس راي شوراي استيناف باشگاه پرسپوليس،‌ جريمه 25 درصدي هوار ملا محمد به صورت تعليقي به 15 درصد تقليل يافت.


در راي شوراي استيناف باشگاه پرسپوليس آمده است:

 

” شوراي استيناف باشگاه پرسپوليس با بررسي پرونده هوار ملا محمد و گزارش هاي موجود در خصوص وي،‌ اين بازيكن را مستحق تخفيف مي داند  لذا كسر 25 در صد از مبلق كل قرارداد اين بازيكن را به 15 درصد تقلبل مي دهد اما با توجه به سوابق موجود در پرونده و اينكه اين شورا هيچ گونه تضميني به عدم تكرار تخلفات نامبرده ندارد لذا اعمال تخفيف در خصوص وي تا پايان فصل و مدت قرارداد اين بازيكن، معلق مي ماند. در صورت تكرار تخلف، 10 درصد تخفيف مذكور، ‌ملغي و در خصوص نامبرده اعمال خواهد شد. راي صادره، قطعي است.”

 

گفتني است پيش از اين نيز به دليل غيبت طولاني مدت و غير موجه در تعطيلات ميان فصل، اردوي تيم فوتبال پرسپوليس در امارات و بازي در برابر سپاهان اصفهان، 15 درصد از قرارداد اين بازيكن كسر شده بود كه در شوراي استيناف به 10 درصد كاهش يافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)