مهدی محمد نبی می گوید تیم ملی اردوهایش را طبق برنامه برگزار می کند اما تقریبا یک ماه قبل از جام جهانی ، در ورزشگاه آزادی مردم در یک بازی دیدنی ، تیم ملی فوتبال شان را بدرقه می کنند.

مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی در گفت و گو با خبرآنلاین توضیحاتی مجدد داشت درباره برنامه های آماده سازی تیم ملی. او که گروه تیم ملی را گروهی معقول می داند درباره روند آماده سازی تیم ملی دوباره اشاره کرد:« ما در حال حاضر برنامه اردویی برزیل مان را در بهترین کمپی که تا به حال تیم های ملی ما برای حضور در یک تورنمنت آنجا اردو زده اند را نهایی کردیم. من اخیرا دیدم آقای برانکو از نقش آرامش در اردوی تیم ملی و آمادگی روانی و روحی بازیکنان گفته بودند. به نظر ما این کمپ تمام ویژگی های لازم برای آرامش خیال بازیکنان در مرحله نهایی را دارد. »

او درباره بحث بازی های تدارکاتی و پرسش های به وجود آمده درباره رد خواسته دل بوسکه برای بازی با ایران گفت:« من به آقای کفاشیان هم گفتم آقای کاپلو سرمربی تیم ملی روسیه این بازی را از ما درخواست کردند. حالا ایشان حتما اسم کشور را طور دیگری گفتند. ببینید ما در سائو توانستیم جلسات خوبی را با مسئولان فدراسیون ها و مربیان سرشناس به همراه آقای کروش داشته باشیم. یکی از این مربیان هم آقای کاپلو بود. البته سرمربی تیم ملی اعتقادش این است که ما نیاز داریم تا با تیم هایی بازیکنیم که مدل بازی حریفان مان را تکرار می کنند. مثلا اسلواکی که تیمی از بالکان است و در گروه بوسنی هم بوده به سبک بازی این تیم نزدیک است یا تیم های فیزیکی ، قدرتی آفریقایی باید مدل بازی ما با نیجریه را برابرشان تمرین کنیم. حالا قرار شد او در تهران ابتدا دو اردوی خارجی دیگرش را که از میان 3 کمپ در ایتالیا ، پرتغال و اسپانیا انتخاب می شوند را برگزیند و بعد حرف بزنیم راجع به مسائل مختلف مربوط به حمایت از تیم ملی ، زمان شروع اردوها با حضور همه بازیکنان و البته بازی های دوستانه.»

نبی دو اردوی اروپایی تیم ملی را نهایی می داند اما خبری جدید هم درباره یک بازی مهم در تهران دارد:« ما می خواهیم برای تیم ملی قبل از رفتن به برزیل یک بازی و مراسم بدرقه بگیریم. مسابقه ای که امیدمان حضور یکصدهزار نفری طرفداران است تا حسابی بچه ها با انگیزه به بازی ها بروند. فدراسیون می خواهد طوری و با سطحی از آمادگی به این بازی ها برود که بتواند برای صعود از گروهش مبارزه کند. حالا ممکن است که به این مهم نرسیم اما می خواهیم مطمئن باشیم تمام تلاش مان را کرده ایم. برای همین باید بچه ها از همه لحاظ آماده باشند. جشن بدرقه امید و انگیزه ملی پوشان را بالا می برد و حمایت مردم از آنها سبب می شود تا انگیزه ملی پوشان هم بیشتر باشد. ما به دنبال دعوت از یک تیم خوب هستیم. تیمی که برای تماشای بازی اش مقابل تیم ملی و دیدن تیم ملی پیش از جام جهانی ، نگذارد یکی از سکوهای آزادی خالی بماند. البته نمی گویم یکی از بزرگترین تیم های دنیا اما حتما تیمی که در آن زمان به تهران می آید یک تیم خوب  است .»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)