پرسپولیس نیوز : مهاجم سابق تیم پرسپولیس گفت:برای پیراهن مالدینی برنامه های خوبی داریم و این هفته آن را در شبکه سه به مزایده می گذاریم.

پایان رافت که روز دوشنبه  در بازی تیم پیشکسوتان پرسپولیس مقابل زمزم شرق در جام یونس شکوری حضور داشت در خصوص این بازی عنوان کرد: این مسابقات هر ساله برگزار می شود و جا دارد از مسئولین برگزاری آن تشکر کنم که به یاد پیشکسوتان هستند. تیم ما هم امروز بازی خوبی انجام داد و خوشبختانه بردیم و فکر میکنم 9 یا10 تا گل زدیم و صدر نشین شدیم. ما امسال تیم خوبی داریم، بچه های دیگر هم اضافه شدند و انشالله قهرمان جام یونس شکوری می شویم.

وی درباره اینکه در این مسابقه نتوانست برای پرسپولیس گل بزند گفت:من از ناحیه عضلات پا دچار آسیب دیدگی جزئی بودم و  در این بازی اکثرا عقب بازی کردم و جز یکی دو بار بیشتر در موقعیت گلزنی قرار نگرفتم.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص بازی با ستارگان میلان و حواشی مربوط به گرفتن پیراهن مالدینی عنوان کرد: بازی با میلان هم بازی خیلی خوبی بود و من هم خوشحالم که توانستم در آن بازی به میدان بروم.برای پیراهن مالدینی برنامه های خوبی داریم و این هفته آن را در شبکه سه به مزایده می گذاریم.

رافت درباره برآورد 100 میلیون تومانی از پیراهن مالدینی گفت: این پیراهن بیشتر از این قیمت ها ارزش دارد. ما آن را می فروشیم و همه عواید به دست آمده از این مزایده را در امور خیریه تقسیم می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)