دوشنبه 21 بهمن (16:22)

مرجع خبری پرسپولیس : دستيار سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: 11 سال است كه كنار وينگادا فعاليت مي كنم.

خوآن آرنالدو كوريرا كاروانهو  اظهار داشت: 18 سال است كه در فوتبال هستم و از 12 سالگي در ليگ برتر پرتغال بازي كردم. معروف‌ترين تيمي كه براي آن به ميدان رفتم و علاقه زيادي به آن دارم ماريتيمو پرتغال است.
دستيار وينگادا ادامه داد: از فوتبال ايران شناخت دارم. 11سال يار او بودم و در ايران هم به هيچ عنوان او را تنها نگذاشتم. در مسابقات غرب آسيا همراه وينگادا به تهران آمدم. در ديدار فينال آن مسابقات تيم ملي ايران نشان داد كه يكي از بهترين تيم‌هاي آسياست.
كاروانهو خاطرنشان كرد: بازي پرسپوليس مقابل داماش گيلان را ديدم و به طور نسبي بازيكنان اين تيم را شناختم. اميدوارم در كنار وينگادا در پرسپوليس فردي مؤثري باشم. مي‌دانم اين تيم در ايران علاقه‌مندان زيادي دارد.
اين مربي تاكيد كرد: دوست داشتم به فوتبال ايران بيايم و به همين دليل بعد از اينكه وينگادا با من صحبت كرد از تيم ملي اردن به پرسپوليس آمدم. اميدوارم بتوانم خاطرات خوشي در كنار وينگادا در ايران به جاي بگذارم.

كاروانهو يادآور شد: به مسئولان باشگاه پرسپوليس تبريك مي‌گويم كه به ما اعتماد كردند. هواداران پرسپوليس بدانند روزهاي خوبي در انتظار اين تيم است. من تجاربم را تمام و كمال در اختيار اين باشگاه مي‌گذارم. مي‌دانم بازيكنان ايراني از لحاظ تاكتيكي و تكنيكي بسيار خوب انعطاف پذير هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)