پرسپولیس نیوز : دیدار ستارگان پرسپولیس و میلان ساعت 15 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و در جلسه هماهنگی مصوب شد که پرسپولیس با دو تیم 11 نفره که هر یک 3 تعویض خواهند داشت، در این بازی حضور پیدا می‌کنند.

بهروز منتقمی که در نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و میلان حضور پیدا کرده بود با اعلام این اخبار به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: پیش از این صحبت‌هایی مطرح شده مبنی بر اینکه شاید ساعت بازی تغییر کرده و به بعد از اذان مغرب موکول شود اما در نشست هماهنگی امروز مقرر شد بازی رأس ساعت 15 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. همچنین مصوب شد بازی در دو زمان 45 دقیقه‌ای و با زمان استراحت 15 دقیقه‌ای برگزار شود و پرسپولیس می‌تواند دو تیم 11 نفره که هر یک امکان 3 تعویض خواهند داشت را در مدت این زمان به میدان بفرستند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همچنین امتیاز توپ بازی متعلق به باشگاه پرسپولیس و اسپانسری خواهد بود که انتخاب می‌کند. بلیت فروشی نیز طبق ضوابط سازمان لیگ و با استاندارد لیگ برتر عرضه خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین در حال هماهنگی با صدا و سیما هستیم تا مراسم تجلیل به صورت زنده پخش شود.

گفتنی است؛ نشست هماهنگی این بازی امروز در سازمان لیگ با حضور محمد رویانیان، بهروز منتقمی، مهدی تاج، برخورداری، فریدون اصفهانیان، مسعود مرادی، حمید استیلی، غلامرضا بهروان، مسوولان یگان ویژه مستقر در ورزشگاه آزادی، نمایندگان نیروی انتظامی و اورژانس، بهمنی و برخی اعضای دیگر فدراسیون و هیات فوتبال استان تهران برگزار شد.

 

باره‌سی، مالدینی و ماسارو در آکادمی فوتبال پرسپولیس
 تیم ستاره‌های میلان در سفر به تهران برنامه‌های مختلفی دارند که از جمله آنها حضور باره‌سی، مالدینی و ماسارو در آکادمی فوتبال پرسپولیس خواهد بود.

از برنامه‌های ستاره‌های فوتبال میلان در سفر به تهران، حضور در آکادمی فوتبال پرسپولیس و انجام گفتگوها برای انجام همکاری‌های دو جانبه است.

حمید استیلی که هم مدیر عامل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس است و هم مدیریت آکادمی فوتبال باشگاه را بر عهده دارد، با تائید این مطلب گفت: در سفری که به ایتالیا داشتیم، مذاکرات مقدماتی درباره همکاری در رده‌های پایه انجام شد و قرار است در سفر تیم ستاره‌های میلان، تعدادی از اعضای تیم در آکادمی حضور پیدا کرده و از امکانات بازدید کنند.

امیدواریم بتوانیم یک قرارداد همکاری را شکل بدهیم که در جریان آن، هم از تجربیات و دانش آنها استفاده کنیم و هم در محدوده استعدادیابی و اعزام بازیکنان نخبه برای حضور در آکادمی فوتبال میلان همکاری داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)