پرسپولیس نیوز : پیشکسوت سرشناس فوتبال ایران از بی توجهی به پیشکسوتان در ایران گلایه کرد.

 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس برای دومین سال به مراسم انتخاب بهترین های فوتبال آسیا دعوت و به عنوان یکی از مشاهیر آسیا مورد تجلیل قرار گرفت.

بهزادی در این خصوص گفت: مایه افتخار و مسرت است که به عنوان نماینده ایران عزیز نامم به اتفاق دایی و هشت ستاره تاریخ در تالار مشاهیر آسیا به ثبت رسید.

وی ادامه داد: اینکه ای اف سی برای دومین سال متوالی بنده را به مراسم برترین های آسیا دعوت و پارسال با لوح تقدیر و امسال با اهدا توپ فلزی به یادم بوده برای من بسیار ارزشمند است.

پیشکسوت فوتبال اظهار داشت: اولین بار بود من و دایی به مانیل می رفتیم. دایی هوای من و همسرم را در طول سفر داشت. او چهره شناخته شده ای است و در ضیافت ای اف سی همه مهمانان سرشناس به سمت دایی می آمدند و حتی بلاتر دقایقی با دایی خلوت کرده بود.

وی تصریح کرد: از کفاشیان ممنونم که اجازه داد همسرم هم به مانیل بیاید چرا که به تنهایی قادر به این مسافرت طولانی و خسته کننده نبودم. از بلاتر و روسای ای اف سی هم بخاطر تجلیل از بزرگان تاریخ فوتبال آسیا تشکر کردم.

بهزادی با انتقاد از بی توجهی به پیشکسوتان در ایران به نامه نیوز گفت: ای اف سی حساب و کتاب دارد آنها ما را فراموش نکرده اند اما باشگاه خودمان یادی از ما که بخاطر کسالت خانه نشین شده ایم نمی کند و این ناراحت کننده است.

مهاجم سابق پرسپولیس با بیان این نکته که هیچ وقت در شرایط بحرانی انتقاد نکرده چرا که تیم نیاز به آرامش و حمایت دارد، با اشاره به بازی با ذوب آهن گفت: گل محمدی با شادی نکردن و درک ناراحتی هواداران بزرگی اش را نشان داد. او مربی با شخصیت، توانمند و جنتلمنی است و یک پرسپولیسی اصیل.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)