31 خرداد روز شانس استیلی

مرجع خبری پرسپولیس : 31 خردادماه ؛ این روز انگار روز سرنوشت حمید استیلی است.

 

حمید استیلی در حالی در 31 خرداد ماه، در شرایطی که باشگاه شرط دایی برای ادامه همکاری را بهانه کرد و از کنار نامش گذشت ، به سرمربیگری پرسپولیس منصوب شد. این روز و این شب اما انگار تاریخ شانس حمید استیلی است. 13 سال قبل را شاید کمتر کسی یادش باشد. شبی که در ژرلاند لیون تیم ملی ایران شاهکاری خلق کرد و بازی قرن را برد. شبی که جواد زرینچه توپ را گرفت چرخی زد و توپ را درست فرستاد روی سر حمید استیلی و گل …


برد برابر آمریکا و یک شب تمام بیداری . جشن بود و پایکوبی. این تیتری است که دوستان خوب ما در روزنامه پیروزی هم برای تیتر یک روز چهارشنبه شان برگزیده اند .


حسین قدوسی در یادداشتی به این اشاره کرده که احتمالا حتی خود حمید استیلی هم این تقارن زمانی یادش نیست. اتفاقی که قطعا آنها درباره اش درست فکر می کنند چون عصر روز دوشنبه بود که حمید استیلی در کافه خبر نشسته بود و داشت درباره فوتبال و سینما حرف میزد. همان جا بود که محمد علی نجفی ، کارگردان بنام سینمای ایران با استیلی از گل زیبایش به آمریکا گفت . از اینکه مردم تا صبح نخوابیدند و بعد استاد علی نصیریان از هنر بالای حمید در رساندن آن توپ به تور دروازه تمجید کرد. حمید هم در مقابل بی آنکه حتی یادش باشد ، این جملات در سالگرد به ثمر رسیدن گلش زده می شود ، تنها گفت:« فکر می کنم آن گل را شانسی زدم.


بی شک حالا استیلی پس از اینکه متوجه می شود درست در سیزدهمین سالگرد گلش به آمریکا ، بزرگترین رویای زندگی اش را محقق دیده است ، به خوش یمن بودن این روز در زندگی اش بیشتر ایمان می آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)