فقط گلزن نداشتیم/ از عملکرد بازیکنانم راضی هستم/آرفی خودش را نشان نداده


مرجع خبری پرسپولیس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل استقلال اهواز مدعی شد، تیمش در مصاف با این تیم اهوازی توپ و میدان را در اختیار داشته و تاکید کرد: یکی از مشکلات پرسپولیس این است که تمام کننده خوبی ندارد و امیدوارم در بازیهای آینده بازیکنان به خود بیایند و این مشکلات را برطرف کنند.

 

زلاتکو کرانچار پس از شکست یک برصفر تیمش مقابل استقلال اهواز  افزود: اکثریت زمان بازی توپ و میدان در اختیار ما بود. پیش از این بازیکنان را توجیه کرده بودیم که در چنین شرایطی نقطه نظرات کادر فنی را در زمین پیاده کنند اما معمولا زمانی که تیم به جایی نمی رسد و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نمی کند، حریف این فرصت را می یابد که از شانس‌هایش برای گلزنی استفاده کند.

 

وی با تبریک به تیم استقلال اهواز برای این پیروزی اظهار داشت: البته از بازی بازیکنانم راضی هستم زیرا در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و تنها در امر گلزنی ناموفق بودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: تیم پرسپولیس از دیدار با سپاهان شرایط رو به رشدی داشته است. در تیم ما مشکلی به نام نداشتن یک مهاجم تمام کننده وجود دارد که در این مدت تلاش کردیم این مسئله را حل کنیم اما تاکنون موفق به انجام این کار نشده‌ایم و بازیکنان در مسابقات فرصت‌های بسیاری را از دست می دهند.

 

وی افزود: از ابتدای بازی، هجومی وارد میدان شدیم و ابتکار بازی را در اختیار داشتیم ولی متاسفانه فرصتهای ما به گل تبدیل نشد و وقتی تیمی از موقعیت های خود استفاده نکند گل دریافت می کند و امروز چنین اتفاقی برای پرسپولیس افتاد. این قانون جزئی از فوتبال است و نمی توان جلوی آن ایستاد.

کرانچار اظهار داشت: تیم ما 90 دقیقه رو به جلو بازی می کرد و ورود محمد پروین و نوروزی در نیمه دوم در ترکیب تیم نشان داد که ما تا دقیقه 90 به دنبال ارائه یک بازی هجومی و کسب یک پیروزی بودیم.

 

وی در خصوص آرفی مهاجم آلمانی تیم پرسپولیس گفت: این بازیکن بسیار حرفه ای است ولی در تمرینات و بازیهایی که به او فرصت دادیم خود را فراتر از خلیلی و زارع نشان نداد ولی در بازیهای آینده این فرصت را به او می دهم که حداقل در لیست 18 نفره باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص استفاده نکردن از نوروزی در این بازی گفت: نوروزی در مقابل سپاهان آسیب دید و مجبور شدم در این بازی کمی به او استراحت دهم. با این وجود او بازیکن با کیفیتی است و فرصت های خوبی را در اختیار تیم می گذارد.

 

 

کرانچار در پایان گفت: این طبیعت فوتبال است که حضور تماشاگران ضمن ایجاد انگیزه بیشتر برای نفرات حاضر در میدان باعث می شود بازیکنان تیم میزبان با قدرت بیشتری به بازی ادامه دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)