گل میداودی ما را شوکه کرد / یک هفته باید حاشیه جمع کنیم
مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس با غافلگیر توصیف کردن گل پیروزی بخش استقلال اهواز در دقایق پایانی گفت: گل میداودی ما را شوکه کرد.

حبیب کاشانی که پس ازشکست یک برصفرمقابل استقلال اهواز درجمع خبرنگاران سخن می گفت با بیان این مطلب افزود : در دقایقی که انتظار داشتیم بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد، گل میداودی تیم ما را غافلگیر کرد و یک شکست تلخ را برای ما رقم زد .

کاشانی با بیان اینکه مستحق این باخت نبودیم ، تصریح کرد : تیم ما درمجموع بازی خوب و هجومی را مقابل استقلال اهواز انجام داد و اگر اتفاق دقایق پایانی مسابقه نبود، نتیجه تساوی به عدالت نزدیک تر بود.

وی خاطرنشان کرد : درحالی این شکست را متحمل شدیم که پرسپولیس مسابقات دور برگشت را با روحیه و توان مضاعفی آغاز کرده بود و تیم به انسجام و یکپارچگی بهتری دست یافته بود و می رفت تا روند رو به رشدی را در جدول طی کند و با هدف کسب پیروزی مقابل استقلال اهواز قرار گرفتیم تا از این تیم امتیاز بگیریم ولی اتفاقات بازی سرنوشت دیگری را برای ما رقم زد.

سرپرست پرسپولیس تصریح کرد :

با این شکست بازهم تیم دچارحاشیه های ناخواسته می شود و باید تا مسابقه بعدی انرژی زیادی صرف کنیم تا حاشیه ها را از تیم دور کنیم .

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)