سه بازیکن پرسپولیس به نمایندگی از بازیکنان با کاشانی صحبت می‌کنند

مرجع خبری پرسپولیس: برخی بازیکنان پرسپولیس درصدد هستند بعد از جریمه اتخاذ شده از سوی کاشانی در قبال باخت به استقلال‌اهواز، مدیریت باشگاه را از تصمیم خود منصرف کنند.

خلیلی، زارعی و نوروزی درصدد هستند روز دوشنبه در جلسه‌ای با کاشانی ،او را فعلا از تصمیمی که در مورد جریمه 5 درصدی گرفته منصرف کنند. بازیکنان پرسپولیس درصدد هستند روز دوشنبه پس از صحبت با کاشانی و ارائه این وعده به مدیریت که جریمه را منوط به نتیجه دیدار بعدی‌شان با پاس همدان کند مدیریت را فعلا از جریمه 5 درصدی منصرف کنند


pnnc: مس به دنبال اشپیتیم، باقری ها و شیری

بعد از بازی پرسپولیس و مس کرمان برهانی نژاد و حبیب کاشانی جلسه ای با هم داشتند و از قرار معلوم در این جلسه حبیب کاشانی به همتای خود وعده داده که به این تیم در لیگ قهرمانان آسیا کمک خواهد کرد.

، این طور که شنیده می شود بر اساس توافقات دو مدیرعامل قرار است که چند بازیکن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به صورت قرضی مس کرمان را همراهی کنند. نبی باقری ها، اشپیتیم آرفی و مهدی شیری سه بازیکنی هستند که نام آنها برای حضور در مس مطرح شده است. مسی ها که در تعطیلات نیم فصل قصد داشتند این سه بازیکن را جذب کرده و موفق به انجام این کار نشدند از این طریق می خواهند که از حضور آنها بهره ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)