مرجع خبری پرسپولیس: سرمربی تیم ملی فوتبال با اشاره به احتمال حضور علی کریمی در تیم ملی عنوان کرد:‌درهای تیم ملی همواره به روی وی باز است و اگر این بازیکن بخواهد پیراهن تیم ملی را بپوشد او را دعوت خواهم کرد.

افشین قطبی در خصوص درخواست خود از فدراسیون فوتبال مبنی بر تهیه هواپیمای اختصاصی برای تیم ملی ایران گفت:هنوز هم معتقدم که بنا به شان و شخصیت بالای بازیکنان ایرانی داشتن پرواز اختصاصی حق مسلم آنهاست و متاسفم که عده ای تعبیردیگری کرده اند.

افشین قطبی افزود: من به این علت درخواست هواپیمای اختصاصی کردم که بازیکنانم در سفرهای خارجی بتوانند انرژی خود را ذخیره کنند چرا که در سفرهای تیم ملی برخی زمانها چندین پرواز پشت سر هم صورت می‌دهیم که در این میان توقف در فرودگاه‌ها و جابجای های ترانزیتی انرژی بازیکنان را تحلیل می برد و در نهایت آنان در روز مسابقه توانایی کامل خود را ندارند.

وی ادامه داد: من برای رفاه حال بازیکنان درخواست هواپیمای اختصاصی کردم و گرنه هواپیمای اختصاصی را برای خودم نمی‌خواهم، حتی حاضر هستم، خودم با سفرهای معمولی به بازیکنان ملحق شوم، اما آنان سفر راحتی داشته باشند ، این خود از لحاظ روحی و روانی برای بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود.

قطبی با اشاره به حضور تیم ملی در مسابقات چهار جانبه قطر گفت: این تورنمنت بر اساس برنامه‌های فدراسیون تدوین شده که در نوع خود بسیار ایده‌آل می باشد البته برخی اعتقاد دارند این دیدارها نمی‌تواند مفید باشد، اما باید بگویم بازیکنان جوان‌تر می‌توانند در این مسابقات بین‌المللی تجربه لازم را پیدا کنند تا در مسابقات رسمی آماده‌ترباشند .

ضمن اینکه تیم‌های خوبی همچون قطر، کره شمالی و مالی در ان مسابقات حضور دارند.

قطبی در خصوص اعلام آمادگی مازیار زارع برای حضور در اردوی تیم ملی گفت: هیچ بازیکنی وجود نخواهد داشت که در تیم باشگاهی خود آماده باشد و به تیم ملی دعوت نشود ، مازیار زارع با وجود اینکه در خط هافبک تراکم بازیکن است اما اگر آماده باشد او را دعوت خواهم کرد.

مهدی حاج باقر مدیر برنامه‌های افشین قطبی هم در خصوص مسائل به وجود آمده و به خصوص در باره بحث درخواست هواپیمای اختصاصی گفت: سرمربی تیم ملی همواره تلاش دارد تا بهترین امکانات برای بازیکنان فراهم شود. اختصاص پرواز اختصاصی هم در همین ارتباط است قطبی مطلب بسیار زیبایی را با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند و آن اینکه شخصیت بالای بازیکنان تیم ملی ایران فراهم کردن بهترین امکانات است قطبی هیچ‌گاه برای خود درخواستی ندارد و فقط به فکر ملی‌پوشان است.

وی ادامه داد: قطبی در برگزاری مسابقات لیگ برتر با حضور در ورزشگاه‌ها و تماشای بازی‌ها تلاش می‌کند بهترین افراد را بدون هیچ‌گونه حب و بغض دعوت کند او برنامه‌های بسیار گسترده‌ای برای مسابقات جام ملت‌های آسیا و همچنین بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2014 دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)