مرجع خبری پرسپولیس: تمام اخبار 24 ساعت گذشته پرسپولیس را در چند خط مرور میکنیم ، با مرجع خبری پرسپولیس همراه باشید:

 

* بعد از جلسه كاشاني با سعيدلو مبلغ 500 ميليون تومان به عنوان كمك از سازمان تربيت بدني در اختيار باشگاه پرسپوليس قرار گرفت، که این مبلغ در اردوی بازیکنان در هتل بین آنان تقسیم خواهد شد.

 

* مسئولان باشگاه پاس همدان جهت ایجاد انگیزه در بین بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه پاداشی را برای شکست پرسپولیس تعیین کرده‌اند و بازیکنان پاس در صورت غلبه بر این تیم پاداشی یک میلیون تومانی از سوی مدیریت باشگاه دریافت خواهند کرد.


* اسامی داوران هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد و البرز حاجی پور همراه حسین خانبان و مسعود فرح نیا قضاوت مسابقه پرسپولیس-پاس را بر عهده خواهند داشت.

 

* باشگاه پرسپوليس تا آخر ماه جاري مداركش در رابطه با بي حساب بودن با رحمان رضايي را به كميته انضباطي ارائه مي‌كند. مداركي كه از زمان مديريت انصاري‌فرد در پرسپوليس وجود دارد نشان مي‌دهد كه رحمان رضايي طلب‌اش را به باشگاه بخشيده. حال آنكه خود او معتقد است چنين كاري نكرده و براي همين دست به شكايت زده است.

* اشپيتيم آرفي بابت صحبت‌هايي كه در روزنامه‌ها از قول او مي‌خوانيم دلخور است و مدعي شده كه به خاطر تحريف حرف‌هايش، ديگر قصد مصاحبه كردن ندارد.
از زمان جدايي سهراب انتظاري از پرسپوليس چند سالي مي‌گذرد و او هنوز 40 ميليون تومان از باشگاه طلبكار است. براي دريافت اين 40 ميليون تومان، انتظاري از كاشاني وقت گرفته تا براي صحبت با او به باشگاه برود.

* براي حل اختلاف دو دروازه‌بان پرسپوليس، حبيب كاشاني امروز ابتدا دو جلسه جداگانه با ميثاق معمارزاده و عليرضا حقيقي خواهد داشت و بعد هم در يك جلسه سه نفره آنها را با هم آشتي مي‌دهد.

*  كريم باقري از اين به بعد نقش رابط حبيب كاشاني و بازيكنان را خواهد داشت. مثل دو فصل پيش، كاشاني از كاپيتان خواسته كه نماينده او در جمع بازيكنان باشد و حتي به او اختيار داده كه در صورت بي‌نظمي در تمرين و در جمع بازيكنان، با خاطي‌ها برخورد كند.

* براي پاسخگويي درباره درگيري‌هايي كه در اهواز رخ داد، عليرضا حقيقي و دو ليدر پرسپوليس بايد روز شنبه هفته آينده در كميته انضباطي فدراسيون حاضر شوند. در اين جلسه، نماينده باشگاه استقلال اهواز هم حضور خواهد داشت.

 

* باشگاه استیل‌آذین خبر جذب یا معاوضه بازیکن عراقی پرسپولیس هوارملامحمد با یکی دیگر از بازیکنان این تیم را تکذیب کرد.


* در تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس بازیکنان به دو تیم مشکی و زرد تقسیم شدند و مسابقه دادند که در نهایت تیم مشکی 3 بر صفر برنده شد. گل های تیم مشکی را اشپیتیم آرفی 2 گل و سپهر حیدری به ثمر رساندند.


* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس، پیش از بازی با پاس همدان در سکوهای ورزشگاه، به احترام ناصر حجازی می ایستند وبرای سلامتی او دعا میکنند. حبیب کاشانی شب گذشته با حضور در بیمارستان کسری، بر بالین ناصر حجازی حاضر شد.

 

* زلاتکو کرانچار سرمربی پرسپولیس در پایان تمرین امروز این تیم در اعتراض به تحریف صحبت هایش در رسانه ها با هیچ خبرنگاری مصاحبه نکرد و تلاش خبرنگاران هم در این زمینه بی‌نتیجه ماند تا سرمربی سرخ ها بدون مصاحبه محل تمرین را ترک کند.

 

* مجتبی زارعی که با مصدومیتی جزئی مواجه است و از بازی بعدی  هم به علت دریافت 3 کارت زرد محروم است، امروز برای انجام فیزیوتراپی در کلینیک باشگاه پرسپولیس حضور یافت.  احمدرضا عابدزاده مربی دروازه بانان پرسپولیس نیز امروز برای انجام فیزیوتراپی به کلینیک باشگاه مراجعه کرده بود.

 

* معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس تهران گفت: هوار ملا محمد مهاجم اين باشگاه به دليل اينكه كميته استيناف تمامي جريمه‌اش را نبخشيده، خواستار جدايي از تيم فوتبال پرسپوليس شده است. درحالی که كميته استيناف پيش از اين با بخشودگي ‪ ۵‬درصدي جريمه اين بازيكن موافقت كرده بود. شكري اظهار داشت: در صورت تكرار و يا تمكين نكردن مجدد وي به راي كميته انضباطي باشگاه از اين بازيكن كه از هنجارهاي دنياي حرفه‌اي فوتبال تخطي كرده، به فيفا شكايت خواهيم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)