مرجع خبری پرسپولیس: مدافع تيم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدوميت جزئي داشتم كه بهبود يافته است و هيچ مشكلي براي بازي هاي آينده و حضور در تركيب تيم پيروزي ندارم.

عليرضا محمد افزود: آسيب ديدگي جزئي داشتم كه مساله خاصي نبود و احتمالا مي توانم پرسپولیس را در بازي مقابل پاس همدان همراهي كنم و اگر كادر فني تيم صلاح بداند در اين بازي به ميدان مي روم و تمام تلاشم را براي موفقيت تيم و خوشحالي هواداران اين تيم انجام مي دهم.

وي ادامه داد: در بازي هاي گذشته با وجود اينكه بازي هاي بسيار خوبي انجام داديم ولي به دليل بدشانسي نتوانستيم نتايج لازم را كسب كنيم. حق ما در بازي مقابل سپاهان و همچنين استقلال اهواز باخت نبود و اگر قرار بود كه ما به حقمان برسيم بايد حداقل در اين بازي به نتيجه مساوي دست مي يافتيم.

محمد تصريح كرد: اميدوارم در بازي مقابل پاس همدان بتوانيم حريف را با يك نتيجه خوب شكست دهيم تا علاوه بر اينكه نتايج گذشته را جبران كنيم و فاصله خود را با صدر جدول كمتر كنيم هواداران را نيز خوشحال كرده باشيم

تا آنها با رضايت كامل بعد از بازي به خانه ها يشان بازگردند، آنها سرمايه هاي اصلي پرسپولیس هستند و حضورشان در ورزشگاه مايه دلگرمي ماست.

 

عليرضا محمد در پايان گفت: با صحبت هايي كه حبيب كاشاني سرپرست باشگاه براي بازيكنان انجام داد، بازيكنان براي ادامه بازي هاي ليگ برتر انگيزه فوق العاده اي پيدا كردند و همه با هم همدل شديم تا بتوانيم پرسپولیس را در اين فصل و در مسابقات آينده موفق كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)