مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپولس گفت از بازي پرسپوليس برابر پاس راضي هستم و اميدوارم در آينده بهتر عمل كنيم.

كرانچار در نشست مطبوعاتي پس از بازي پرسپوليس و پاس گفت: ما سعي مي‌كنيم گام به گام جلو برويم و تيم را به مرور بسازيم. بي‌شك متناسب با هر مسابقه تركيب را مي‌چينيم و سعي مي‌كنيم تا جايي كه امكان داشته باشد از بازيكناني استفاده كنيم كه با يكديگر هماهنگ‌تر باشند. البته در هر بازي حوادث هم ممكن است نتيجه بازي را تحت تاثير قرار دهد.

وي افزود: بازيكنان پرسپوليس در اين مسابقه صحنه‌هاي زيادي خلق كردند كه مي‌توانست تبديل به گل شود اگرچه ما در صحنه‌اي به گل رسيديم كه دروازه‌بان حريف اشتباه كرد اما موقعيت‌هاي ديگري هم داشتيم كه مي‌توانستيم به گل‌هاي بيشتري برسيم. در مجموع قبول دارم كه در بخشي از مسابقه بازيكنان پرسپوليس افت كردند اما روند كار به نفع تيم ما بود و ما ميل به بازي هجومي داشتيم.

وي خاطرنشان كرد:

از بازي بازيكنان در اين مسابقه راضي هستم و نتيجه برد هم نصيب ما شد. طبق صحبت‌هايي كه با كاشاني داشتيم قرار است اردوي تداركاتي خوبي در تعطيلات پيش رو داشته باشيم و تيم را آماده‌تر كنيم.

كرانچار در مورد هشدارهاي كاشاني به وي عنوان كرد: چنين چيزي نبوده و ما در اين ديدار به بازي مسلط بوديم.
وي در پاسخ به اين سئوال كه بازي نيكو كرانچار (پسرت)را در ليگ انگليس چگونه ارزيابي مي‌كني، به خبرنگاران گفت “در مورد فوتبال انگليس صحبت نمي‌كنم ” و با قهر اتاق كنفرانس را ترك كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)