مرجع خبری پرسپولیس : قرار بود مهدی شیری هافبک باتجربه و طراح پرسپولیس برای بازی با پاس همدان در ترکیب فیکس قرار بگیرد اما مصدومیت نسبتا شدید او در آخرین تمرین یک تغییر اجباری در ترکیب سرخپوشان به وجود آورد.

مهدی شیری به کلینیک باشگاه رفته تا پای مصدومش را مداوا کند. او درباره شدت و میزان آسیب‌دیدگی‌اش می‌گوید: به تشخیص پزشک تیم همسترینگ پایم دچار کشیدگی شده و حداقل باید دو، سه روز فیزیوتراپی کنم. با اینکه مصدومیتم حاد نیست اما فکر نمی‌کنم به بازی این هفته برسم چون زمان زیادی برای درمان و تمرین ندارم. اگر به بازی نرسم تعطیلات چند روزه فرصت خوبی است تا با آمادگی کامل به تیم برگردم.

در غیاب شیری،میثم بائو در ترکیب اصلی قرار گرفت و اتفاقا تک‌گل 3 امتیازی را مقابل پاس به ثمر رساند. شیری در واکنش به گلزنی بائو می‌گوید: خوشحالم بازیکنی که به جای من بازی کرده گل زده است. فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند و گل بزند، مهم موفقیت پرسپولیس است که خدا را شکر به یک پیروزی با ارزش دست یافت.

هافبک مصدوم سرخپوشان نگران از دست دادن موقعیت خوبش در ترکیب پرسپولیس نیست و می‌گوید: «کادر فنی کاری به شرایط بازیکنان در بازی‌های گذشته ندارند و با توجه به شرایط هر بازی و تیم حریف ترکیب می‌چینند و از آماده‌ترین نفرات برای بازی آینده استفاده می‌کنند. من هم با کسب بهبودی با آمادگی کامل برمی‌گردم و جایم را در ترکیب فیکس پس می‌گیرم.»

از نظر مهدی شیری پرسپولیس هنوز مدعی قهرمانی است و شانس خوبی برای تصاحب جام دارد. او دراین‌باره می‌گوید: «سپاهان قطعا امتیاز از دست می‌دهد چرا‌که این تیم درگیر سه جام است. ما باید زرنگ باشیم و دیگر امتیاز از دست ندهیم و فاصله‌مان را با تیم صدرنشین کم کنیم. با این شرایط ما شانس قهرمانی داریم و ناامید نیستیم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)